• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • soli

Hej här har ni mig :) jag har fyra barn och ständigt kämpat med min vikt efter varje graviditet...fick min sista son förra året i maj , har varje graviditet gått upp ca 35 kg..och eftersom det va min sista graviditet så kände jag en enorm press att denna gången tänker jag inte misslyckas. 
    På bilden är det förra sommaren -12 ett år senare på bild 2 ca - 30 kg

Jag lyckades gå ner 24 kg på egenhand sen vann jag en personlig coach på fb som hjälpte mig med dom sista 10 kg.

På bilden under är taget då jag vann mars 20 -2013 (då hade jag gått ner 24 kg redan själv) tills 21 juni 2013 ..har ätit tränat och kämpat..men så värt det...nu är det sommar och såg jager sida och känner jag behöver pepp för att hålla mig till min plan och mina mål men svårt då man har hjärnspöken och frestelser runt sig ..:P 
    men här har ni mig :) och måste säga att ni alla är grymt duktiga och fina bilder :)

• soli
    Anonym (this is me) skrev 2013-07-22 11:04:44 följande:

87 kg (v.35 så hann med ca 3 kg till innan bebbin kom i maj 2012)

67 kg 

:D hihihi du har varit kanon duktig ;) och så komiskt att vi va här samtidigt ...hahaha...eller hur..!

• Anonym (this is me)
    soli skrev 2013-07-22 11:12:05 följande:

Hej här har ni mig :) jag har fyra barn och ständigt kämpat med min vikt efter varje graviditet...fick min sista son förra året i maj , har varje graviditet gått upp ca 35 kg..och eftersom det va min sista graviditet så kände jag en enorm press att denna gången tänker jag inte misslyckas. 
    På bilden är det förra sommaren -12 ett år senare på bild 2 ca - 30 kg

Jag lyckades gå ner 24 kg på egenhand sen vann jag en personlig coach på fb som hjälpte mig med dom sista 10 kg.

På bilden under är taget då jag vann mars 20 -2013 (då hade jag gått ner 24 kg redan själv) tills 21 juni 2013 ..har ätit tränat och kämpat..men så värt det...nu är det sommar och såg jager sida och känner jag behöver pepp för att hålla mig till min plan och mina mål men svårt då man har hjärnspöken och frestelser runt sig ..:P 
    men här har ni mig :) och måste säga att ni alla är grymt duktiga och fina bilder :)

Ja, fiiiina du som har kämpat på såå!! Så galet grym så blir helt mållös! 
    hahaha kul att vi hittade hit samtidigt
  • Jenny37

Är som sagt 2 års skillnad på bilderna. Har gått ner 12 kilo och har mint lika mycket kvar..
  • Krissivonp

Här är en bild på mig.
    Skiljer knappt 1 år på bilderna. 2010-2011.

Vägde som mest på förlossningen med sonen då visade vågen 100 kg, på vänster bild väger jag ca 87 kg och på höger har jag gått ner till ca 55 kg

och idag väger jag runt 57 kg =)

• ernstina

Jäklar tjejer, vad grymma ni är! Så starkt jobbat, och vilken inspiration ni sprider. Keep up the good work all of you!

Assumption is the mother of all Fuck ups
  • villbligravid2012
    youdontknow skrev 2013-07-21 06:01:11 följande:
    Favoritar, måste påminna mig över vilken sida jag är på nu... 85

Ni är så oerhört duktiga, jag väger för mycket, hela 105-110 kg. Det är inte kul då man är 17.. På måndag blir det pulver igen!
    vi kan köra pulver ihop!!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.