Känner att jag kan göra ett inlägg nu! Har suttit och blivit så motiverad och inspirerad av den här tråden länge nu och äntligen har jag egna resultat att dela med mig av :)

Här är jag efter förlossningen med min andra dotter i september förra året. I december bestämde jag mig för att ta tag i den övervikt som smugit sig på under åren. Då vägde jag 71,9 kg. Jag satte en målvikt på 58 kg, vilket var vad jag vägde när jag och min man träffades.
Jag startade med Modifast för att få bollen att rulla och två månader senare växlade jag över till vanlig mat och skaffade mig appen ShapeUp för att räkna kalorier. Nu har jag strax över tre kilo kvar till mitt mål i vikt (vill tona kroppen mer och det jobbar jag hårt med, varvar powerwalks/lättare löpning med styrketräning hemma) och väger mindre än vad jag har gjort på i alla fall fyra år och det känns underbart!
Så här ser jag ut nu:

Målet för mig är inte bara att komma ner till en vikt som jag är bekväm med utan jag vill tajta till kroppen (allra främst magen och låren) och lära mig se min kropp som smal igen. Jag har alltid varit en smal tjej och när jag började gå upp i vikt så kopplade det inte riktigt att jag började bli överviktig. Nu har jag ändrat kroppsuppfattning och måste träna mig på att se mig själv som smal igen!