• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • SunGirl

WoW Anonym! Vilken skillnad!! FörvånadJäkligt bra jobbat på bara 9 veckor!!

Hoppas att jag också kan göra sådana framsteg, har nyligen tagit tag i trivselkilona.

Tack för motivationen!

• Anonym
    EvelinasSyster skrev 2012-03-17 09:48:32 följande:
    Kan väl bidra jag med även om jag inte tycker det är en sån jätteskillnad på bilderna direkt  T.v augusti 2011, t.h februari 2012. Började viktresan neråt i oktober 2011. Skiljer 10 kilo mellan bilderna (drar in magen på augustibilden men inte på februaribilden ). Vill gå ner 6-8 kilo till ungefär och håller på

Nostalgitripp skrev 2012-03-17 11:13:48 följande:

Före: ca 71kg.

Efter: ca 62kg

Jag har på mig samma tröja på båda bilderna. :) Mitt mål är 55kg innan sommaren. :)

Imponerad av många i tråden, men här tänker jag faktiskt att jag personligen tycker ni var finare och mer "formade" innan viktminskning. Det är lätt att stirra på vågen när man kan se att man är fint mullig (understa är ju redan smal :S) och kurvig i spegeln. Sluta för fasen banta! Speciellt du nostalgitripp! Så fin som du var/är!
  • EvelinasSyster
    Anonym skrev 2012-04-16 13:33:21 följande:
    Imponerad av många i tråden, men här tänker jag faktiskt att jag personligen tycker ni var finare och mer "formade" innan viktminskning. Det är lätt att stirra på vågen när man kan se att man är fint mullig (understa är ju redan smal :S) och kurvig i spegeln. Sluta för fasen banta! Speciellt du nostalgitripp! Så fin som du var/är!

Haha ja det är tur att alla har olika smak, för jag tycker bara det låg en massa onödig stoppning på mig innan Och nej, jag tänker inte sluta gå ner i vikt förrän jag kan ha de kläder jag vill ha, skiter i vad vågen står på då, jag bara gissar på att det kommer behöva minskas 6-8 kilo Men tack ändå
    ~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • EvelinasSyster

Och tja, nu när vi ändå är inne i den här tråden igen så kan jag ju lägga upp hur det ser ut för tillfället, det är ju trots allt en bildtråd det här!

T.v är nu och t.h är augusti 2011    -11 kg & - 21 cm i midjan

~ The only thing that matters is the next 90 minutes! ~
  • c89
    EvelinasSyster skrev 2012-04-16 13:44:27 följande:

Och tja, nu när vi ändå är inne i den här tråden igen så kan jag ju lägga upp hur det ser ut för tillfället, det är ju trots allt en bildtråd det här!

T.v är nu och t.h är augusti 2011    -11 kg & - 21 cm i midjan

Tycker ärligt talat att du var jättefin innan också! Men viktigast är ju att man mår bra själv Solig
  • Nostalgitripp
    Anonym skrev 2012-04-16 13:33:21 följande:
    Haha, tack :) Men jag ska gå ner några kilo till. Nu har jag gått ner 3kg sen den bilden togs och jag har 4kg eller mer kvar. :)
  • thee
    Anonym skrev 2012-04-16 12:45:00 följande:

Min före och under  tiden bild. Det är 9 veckor, 7 kg och mycket träning mellan bilderna.

Wow! du e en inspiration för mig! Känns som jag ser ut precis som du gjorde förr! O vill SÅÅ gärna se ut som du gör nu! Om du vill får du gärna inboxa mig med tips och berättelser om hur du gjort! 

Kanske kan vi följa varandra?

• Maglan

Vad duktiga ni är tjejer! Sparar tråden tills det är dags att göra sig av med gravkilon då bebis tittat ut i april :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.