• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • fröken

Fika på tisdag 17/1 Hopitalstorget 15.30
    Criwi
    Maria73
    Ulle 74, kommer ev. Är jag inte på plats nån minut efter halv får ni gå utan mig
    Ligre
    Elouise
    Tezz
    marma
    Fröken (är jag försenad får jag väl slå en signal till nån av er så jag kan möta upp)

• fröken

Idag ska vi på babysim för första gången, jag känner mig lite spänd inför hur Vilhlem kommer att gilla (eller ogilla) det. Hoppas det blir bra i alla fall!

• soffien

vet inte om jag kan fika imorgon men skriver upp mig preliminärt!

fröken:hoppas att vilhelm tycker om badet, själv börjar jag och ebba på torstdag, men då är det endast information så jag får vänt till nästa vecka för att se hur hon tycker om det hela!

ebba har börjat med "bilbrummande" och ligger och gör det mest hela tiden, någon mer?(hoppas ni förstår vad jag menar)

Fika på tisdag 17/1 Hopitalstorget 15.30
    Criwi
    Maria73
    Ulle 74, kommer ev. Är jag inte på plats nån minut efter halv får ni gå utan mig
    Ligre
    Elouise
    Tezz
    marma
    Fröken (är jag försenad får jag väl slå en signal till nån av er så jag kan möta upp)
    soffien

• ligre

Fröken: hur gick babysimmet?

Soffien: Meja har inte börjat med brumljud ännu.....hon har härmat när jag har gjort ett puss(smack)-ljud....o sedan på skötbordet sjung-skriker hon gärna glatt

• Ulle 74

Samuel är nu inne i en period av höga skrik varavat med att räcka ut tungan

• Våra Liv

kaN NOG SNART KOMA MED PÅ EN FIKA ÅS LÄNGE DAGEN PASSAR IN SÅKLART mår bättre nu det är mest jonathan som är lite jobbigt med, han spyr så mycket att det antagligen kommer startas en utredning om det. han spyr typ som vi vuxbna gäör när vi mår illa, kaskader uppåt 8 efter varandra så han inte hinner andas mellan varven så det blir till o ha med sig massa spyhandukar o en hög extra kläder
    snart ska vi flytta till en 4:a kanske ni kan komma hem till oss o fika då nångång med? om ni vill såklart

• Våra Liv

har ens tor trädgård då där vagnar kan stå det är skyddat det är rätt så höga buskar runt om

• ligre

Har era barn börjat att tykännas?
    Meja (3mån o 10 dagar) har kommit in i en period att när vi är bortbjudna så gråter hon när hon ser andra eller om de tittar på henne . Även de hon har träffat några gånger. Men oss o närmaste familjen går bra .

• Elouise

Hej!
    Jag och Freja kommer inte i dag. Därför att Freja är förkyld.
    Ligre, jag känner igen det du beskriver. Min kompis bebis blev ledsen och började gråta bara man tittade på honom, i en viss period när han var bebis. Men det växte bort helt sen.
    Ha det så gott, känns tråkigt att inte kunna komma och fika med er i dag.

• Våra Liv

på fredag ska vi ÄNTLIGEN fota oss för tidningen

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4