Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Igår vände Meja sig från mage till rygg
....(Meja hade förstås lovat pappa att vänta tills han kom hem igår kväll men det gick inte)...fångade det på film så han kunde se det iallafall.
Tezz80: Tyckte det lät smart med bodyförlängare....men Meja växer ur sina i ärmarna o då är det inte så mycket att göra.
Hej tjejer!
Stackars dig Songbird, som har haft magsjuka.
Har inte glömt förra vintern då jag åkte på vinterkräksjukan mitt under vår badrumsrenovering, fy!
Vad kul Ligre, då kanske du kommer med på babysång i alla fall.
I går var jag och Freja på babysim för första gången. Det var jätte kul!
Man verkligen märkte att hon gillade det.
Trevlig helg!
Trist att du blev sjuk songbird
Vi passar på bodyförlängare, vi har redan för mkt kläder i olika storlekar...
Åh, vad kul med babysim, var var ni?
Idag har vi testat en smakis för första gången. samuel fik potatispuré han verkade tycka dt var konstigt men ok
Ulle74: Så du har börjat med smakisar. Det är jättekul och se dom olika minerna dom gör när dom får sina små portioner. Och man märker bestämt när det är något som inte faller dom in i smaken efter ett tag.
Jo jag har ju inte varit med på fikat på ett tag nu. Hur gör ni? Tar ni en promenad innan fikat eller.....fikar ni på samma ställe varje gång....skriv och berätta vettja. Hade tänkt hänga på då. Men jag kan ju som sagt inte ta en promenad utan får möta upp er på fiket isåfall. Nix fogarna har inte blivit bättre tyvärr....
Ha de så gött, Sonja
Ligre: Jag är intresserad av babysång, men lite beroende på när det är och vad det kostar bl a. Och Baptistkyrkan ligger ju så bra till!
Blir det fika på tisdag? Jag skriver upp mig:
Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:
Maria & Ida
Vi har oxå testat smakisar, gröt. Vilhelm spottar o fräser, han gillar smaken men verkar inte fatta att han ska svälja...vi hoppas han lär sig
Vi vill också fika. Klockan 14 blir nog jättebra. Vi ska försöka komma iväg till ga linköping på förmiddagen och ta kort. Har sagt att blir det inte av nu så får vi snart strunta i det, Emma är över 2 månader och vi har inte kommit iväg ännu.
Maria & Ida
Nina & Emma
Mysan, vi har inte tagit någon promenad utan vi träffas och går direkt till fiket. Jag brukar försöka gå en sväng innan, sedan är det ju en bit ner till stan att gå
Det får räcka.
Vi är också jättefikasugna
Maria & Ida
Nina & Emma
Linda & Meja
Songbird: Imorgon skulle Åsa(hon var med en gång på fiket Le Croissant) ringa och meddela att det finns många intresserade, vilket skulle innebära att de startar en grupp för oss (6 stycken än så länge).
Vi hoppas på att det kan bli onsdag eftermiddag, eftersom tisdagar är fikadag och så hade Åsa mammagympa då.
Songbird & Criwi: Skulle onsdagar em passa er?
Songbird: Ja menar 7stycken som är intresserade av att börja på babysång dvs du, jag, Miia, Åsa, Kristina(tjejer från min föräldragrupp), Criwi och Maria73. Det som är bra att alla har barn i samma åldrar så de kan anpassa sånger till detta.
ligre, onsdag eftermiddag blir jättebra. Har du fått reda på vilket pris det blir?