Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Två fikadagar i veckan är toppenbra!
Har ej så mycket inplanerat i veckorna ännu så tis o tors funkar bra....tills jag vet vilken dag babysången blir. Är det någon som har Correns måndagstidning kvar?, det var nämligen en annons om babysångs start.
vad bra med två fika tider, lyckas alltid att få förhinder på tisdagar även nästa vecka. var och vägde ebba i fredags förra veckan och det var ingen rolig siffra jag såg på vågen, 6780g, hon har bara gått upp 80g på 3 1/2 vecka
har inte fått någon tid till bvc förrän på tisdag så nu går man omkring och är jätte orolig! men hon är så pigg och glad så jag tror inte att hon får i sig för lite mat! borde hon inte bli slö och frustrerad om hon är hungrig?
Soffien, jag tror inte du ska oroa dig så länge tösen är pigg och glad. Ta det lugnt ch fortsätt att mys! Hade bvc varit oroliga för henne hade du fått en tid snabbare troligen redan samma dag!
Fröken: Visst är det mysigt, och barnen brukar älska det. Melinda är som en fisk i vattnet idag och jag tror mycke det beror på att vi gick babysim med henne som liten. Idag ska vi iväg till ett bad här i Sundsvall (måste ju försöka sysselsätta barnen nu när det är skitväder). Ska bli jätteintressant och se Lovina i stor bassäng, hon har ju bara badat med oss i badkaret.
Hej på er allihop!
Åh jag längtar också efter babysim. Det verkar kul! Skönt att ha lite aktiviteter för sig.
Ligre, jag är nyfiken på babysång, vad är det egentligen, när, var, hur?
Nåt annat som jag kan rekommendera är babymassage. Jättemysigt! plus att man får bra närkontakt med bäbisen...
Elouise: Vi råkade kasta Correns måndagstidning där det tydligen var en annons om babysång...så jag vet tyvärr inte var eller när babysången börjar
.
Är det ingen som har tidningen kvar?
ligre:jag kan gå över och rota bland mammas gamla corren senare och se om jag kan hitta måndagens, det brukar ta ett tag innan hon tar sig till pappersåtervinningen så hon brukar ha de kvar ett bra tag!
Soffien, jag tror inte du behöver oroa dig, inte om hon är pigg o glad som vanligt. Fast jag förstår att det är oroligt. Hoppas det går bra å att hon gått upp på tisdag!
känner mig rätt så utanför i denna gruppen... ingen som skriver när ja skrivit osv.. så jag har bestämt mig för o lämna tråden...
hoppas ni får det bra alla iaf