• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • mysan1970

Fröken: Hum....verkar som om hela Sverige är täckt av ett ett tjockt täcke med snö. Det är ju så himla svårt att dra barnvagnen när det är så mycke snö. Vi blir som sagt kvar här uppe till vägarna går att köra på och snöstormen dragit förbi. Är väldigt less på snön. Vi har ju varit här uppe i snart 1 mån så man börjar längta lite efter sitt eget hus.

Kram Sonja

• Songbird

Fika på torsdagar 15 passar mig bra, förutom nu på torsdag. Kl 10 är för tidigt för oss än så länge...

• Maria73

Vi kommer oxå!!

Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Marie-Louise & Freja
    Therése & Saga
    Ulle & Samuel
    Maria & Tyra

• StinaTina

Torsdag klockan 15 passar oss utmärkt.
    Kockan 10 låter lite tidigt, Emma är en liten sjusovare och är sällan vaken före 9.00. Vilket jag tycker är riktigt skönt, i natt sov hon från 1.00 till 9.00 utan att vakna. Så nu känner jag mig rätt så pigg.

Jag hoppas att jag kan komma, Emma och jag ska vara själva från onsdag förmiddag till fredag eftermiddag. Känner mig lite nervös, men det ska nog gå bra (tror jag)
    Håller just nu på att förbereda och planera mat. Smidigt att bara kunna ta fram och värma när man är själv. Tror inte jag kommer ha tid med vidare värst mycket matlagning.

Tack för alla tips om nappar som jag fick på sista fikat. Nu har jag köpt Esska napp och Emma tycker väldigt mycket om den. Hon somnar med den istället för att jag ska behöva amma henne till sömns. Hennes pappa kan få henne att somna med hjälp av den så den är helt underbar.

• mysan1970

Jag vill också hänga med på fika, känns som en evighet sen vi träffades. Här har det snöat mest i landet, 1m på 1dygn så vi är rätt insnöade, hahaha. Planerar att försöka ta oss hem till veckan så håll tummarna att vädergudarna är på våran sida.

Ha en trevlig fika
    Kram Sonja

• Babyminnie

Jag skriver upp oss på fika med, vi får se om får till det den här veckan. Är vi inte däe kl 14.00 behöver ni inte vänta.

Fika på tisdag kl 14, vid Hospitaltorget

Maria & Ida
    Nina & Emma
    Marie-Louise & Freja
    Therése & Saga
    Ulle & Samuel
    Maria & Tyra
    Ramesh & Alma

• Ulle 74

ingen online
    vi som var sugna på lite promenadsällskap...
    har egentligen ingen lust att gå ut men både Samuel och jag behöver promenaden...
    få försöka komma ut ändå...

• ligre

Ringde till G:a Domprostgården o gruppen för babysång för de minsta var fulla . Är det någon som har kollat upp någon annan kyrka el dyl ?

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4