Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Äntligen snart tisdag igen o fikadax.....vi kommer!!!
Träffas vid Hospitaltorget kl 14 (?) på tisdag:
Maria & Ida
Nina & Emma
Linda & Meja
Maria & Tyra
Songbird: Vad tråkigt med maginfluensa...uss. Det vill man ju absolut INTE få. Trodde igår att jag fått en släng av det, men det var förmodligen lite för mycket godis
Criwi: Får troligtvis reda på mer info efter att Åsa har pratat med dem imorgon.
Maria & Ida
Nina & Emma
Linda & Meja
Maria & Tyra
Ulle & Samuel
Hej alla!
Jag har varit lite offline ett tag på grund av resor och annat. Vi är i Malmö nu och missar tyvärr fikat imorgon då vi kommer till Lkpg lite senare imorgon. Nästa vecka hänger jag gärna på om det blir en fikaträff. Ha det så bra!
Hälsningar Maria och Molly
Hej på er!
Är det bara Nina och jag som vill beställa från Onetex? väntar till ikväll med att beställa för säkerhetsskull.
Angående fikat imorgon så vet jag inte om jag kommer, ska till BVC på föräldrautbildning imorgon, äntligen. Det är först 13:30-14:30, men kanske att jag tittar förbi fikat på vägen hem. Men till Hospitalstorget hinner jag i alla fall inte
Maria & Ida
Nina & Emma
Linda & Meja
Maria & Tyra
Ulle & Samuel
Therése & Saga (kommer kanske direkt till fiket vid 15)
Emma är lite "off" idag, hon bara sover och sover. Vi får se hur hon är imorgon, blir det värre så kommer vi inte på fikat. Hon har ju lurat mej förut så kanske så luras hon bara den här gången också. Jag hoppas på att det bara är lurendrejeri, övning tills skolåldern kanske.
Marma, det blir kanske fika på torsdag den här veckan också.
Idag testade jag att gå ut med Meja i bärselen och det funka faktiskt bra....när hon fick sitta så hon såg allt(egentligen är de väl för små föratt sitta så eller?). Men jag tog en kort pröva-på-tur till Grow in Life...föratt köpa testa ännu ett annat napp-märke
. Men Meja verkar inte vara en napptjej
Ligre, Freja är heller ingen "napptjej". Tror att jag har testat fyra olika nappar. Men dem åker snabbt ut igen.
Ulle, jo vi har börjat babysimma på Feel good.
Jag är rädd att Freja är överkänslig mot klor. Morgonen efter att vi varit på babysim var hon rödfläckig uppe på huvudet och var röd och blöt kring ena ögat. Hoppas verkligen att det inte är så, det verkade ju så kul.
Tezz, tycker också det verkar smart med bodyförlängare. Men jag tycker ofta att det är ärmen som blir för kort. Så jag hoppar nog det, för den här gången i alla fall. På kortärmat är det nog i och för sig väldans bra.
Criwi, hoppas att Lillan bara hämtar lite nya krafter till i morr´n.
Maria & Ida
Nina & Emma (kanske kommer)
Linda & Meja
Maria & Tyra
Ulle & Samuel
Therése & Saga (kommer kanske direkt till fiket vid 15)
Marie-Louise & Freja
hej!
nu var det länge sedan som jag skrev här, även om jag läser så ofta jag kan.
jag är mycket intresserad av att hänga på babysången, om det blir på onsdagar! Är det ok?
kram!
Hanis; Såklart du ska hänga med. Får info om tid o så imorgon