Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Lite förvirrat kring vart vi ska träffas idag, hinner jag till Hospitalstorget till 15, så ses vi där, annars går jag direkt, så vänta inte på mig. Ses lite senare
Vi hinner inte komma idag, jag som så gärna ville ses
Nu är jag hemma i Linköping igen. Vi kom halv 4 i morse. Har varit bort i 1 månad nu så det kändes rätt skönt att få sova i sin egen säng idag. Nästa vecka hänger jag med på fika!
Ha de bra
Kram Sonja
Hej!
Idag pratade vi om att gå ihop och göra en beställning från www.onetex.se/ då det är flera av oss som är intresserade av bodyförlängare. Jag tänkte skicka in en beställning på måndag, så de av er som är intresserade, skriv vad ni vill ha samt hur många senast kl. 12 på måndag. Kom ihåg att det är bindande!
Att beställa från Onetex:
Therése: 1 paket med bodyförlängare
Hej tjejer!
Har en förfrågan......om det finns fler som är sugen att börja på babysång?
I Baptistkyrkan är de villiga att starta en grupp från 0-6mån om det finns intresse?
Dag, tid o pris är inte bestämt ännu. Vi är så länge 4 stycken (jag, Miia och 2st från min föräldragrupp).
Vore roligt med fler från mammagänget
ligre - hade varit trevligt men vi har ju redan en grupp vi går till
Idag har varit en lång dag. Samuel har snorat och kinkat hela dagen... vägrat allt utom att bli buren i famnen. Sjalen dög först för en halvtimme sedan. Hur skönt som helst va helt slut i armarna
Han har ätit ofta eftersom han ätit så lite varje gång...
Nu sover han dock i sjalen så jag får lite tid att göra något annat än att vyssja och sjunga
ligre: Var ligger baptistkyrkan? Det kan inte vara för långt dit om jag ska kunna vara med. Jag är intresserad, men kan inte säga något riktigt säkert då det beror väldigt mycket på vilken dag och tid det blir.
Sitter och väntar på att sambon ska komma hem. Det är ca 3 timmar kvar. Måste säga att det gått över förväntan att vara själv med Emma i över två dygn. I dag har hon tom badat utan större problem.
Hur har det gått för er andra som varit själva? Bra hoppas jag.
Nu är det mat tajm
Criwi: Det ligger nära...på klosterg 46. Ska försöka få en dag som inte krockar med våra fikadagar.....o troligtvis en eftermiddagstid
. För en förmiddagstid blir ju bara massa stress...vill inte störa de invanda rutinerna eller hur?
Efter våran fika igår så somnade Meja redan kl:21.00 o sov till 05.30...tankning o somande om till 08.30....så första natten själv blev inga problem
Var det bara jag som fick magsjuka efter fikan i tisdags på Missionskyrkan? Jag var magsjuk hela tisdagen och kunde varken äta eller dricka på hela dagen och så hade jag feber, även igår på onsdagen, men idag är jag på benen igen, lite matt bara.....
ligre, eftermiddagstid låter jättebra. Jag gick upp och väckte Emma vid 3.30 tiden i natt.
Ett blöjbyte och lite mat senare så sov hon till 9.30, så förmiddagen är ingen bra tid.
Songbird, aldrig kul med magsjuka. Har klarat oss, vilket jag är glad över. Tror du att det var något du åt eller bara "vanlig" magsjuka?
Therése, jag har tittat runt på sidan. Hittade inget mera som jag ville ha.
Att beställa från Onetex:
Therése: 1 paket med bodyförlängare
Nina: 1 paket med bodyförlängare.