• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • Tezz80

Vi kommer också!

Fika torsdag klockan 15.00.
    Nina & Emma.
    Ulrika & Samuel (hoppas vi är friska tills dess)
    Linda & Meja
    Therése & Saga

• StinaTina

Måste bara fråga: är det någon som hört något från Ylva (bondbruden)?

Tycker att det är länge sedan hon skrev här och var med och fikade. Undrar om det är någon som vet hur det är med dem.

Kan dom ha barnvagnsförbud och amningsförbud på fik? Är inte det diskriminering mot barnfamiljer? Dom går ju miste om en rätt stor grupp fikande personer.
    Jag tror inte att det finns något fik här som har den regeln.

• fröken

Kanske dyker jag upp i morron, det beror lite på Vilhelms ättider. Blir det hospitalstorget?

• Bondbruden

Kul att bli efterlyst

Nu har jag fått bredband, långt om länge, så nu kanske det blir av oftare att man tittar in lite då och då. Med modem vill man ju inte sitta uppkopplad hela tiden direkt...

Allt är väl med oss, Alice fyllde tre månader idag, igår "firade" hon med vaccinationsspruta ,-) . Hon gjorde inte en min. Inte blev hon gnällig sedan heller , vilket dock storebror blev när han fick den sprutan.

Nu ger hon visst hals och vill ha kvällsfika! Ska försöka masa mig till en fika någon gång, tyvärr passar morgondagen dåligt. Ha det så trevligt!

• ligre

ska vi träffas vid hospitalstorget eller direkt i Missionskyrka imorgon?

• StinaTina

Vi kan väl träffas på torget "som vanligt".
    Jag går iof ändå den vägen så för mig passar torget bra.

• fröken

Missionskyrkan skulle jag föredra, om jag kommer Är det den som ligger vid busshållsplatserna vid köpmangränd?

• Elouise

God morgon!
    Ligre, jag var med på babysången i onsdags. Fick nästan dåligt samvete när jag fick veta på uppropet att jag fick sista platsen och att det var fler mammor som hade ringt i början på veckan, men inte fått komma med.

Ja det verkade mysigt där. I samband med sångstunden "Drop in" beroende på vilken dag man kommer, kan man även fika och eventuellt äta lunch billigt för 30 kr (tror jag).
    En tjej som heter Eva spelar gitarr och sjunger.

Fröken, Missionskyrkan ligger längs med Drottninggatan. Nalle Maja och MCDonalds är riktmärken inte långt därifrån, tvärs över gatan bara.
    Hur blev det nu, hopitaltorget eller missionskyrkan direkt? Ja för mig spelar det ingen som helst roll. Man kan ju gå till missionskyrkan direkt om man vill.

Fika torsdag klockan 15.00.
    Nina & Emma.
    Ulrika & Samuel (hoppas vi är friska tills dess)
    Linda & Meja
    Therése & Saga
    Fröken & Vilhelm eventuellt
    Marie-Louise & Freja

Vi ses!

• StinaTina

Jag ska försöka gå förbi torget vid 15-tiden, måste gå till apoteket och köpa mat till "snörpan". Hon ligger just nu i min famn och kämpar mot sömnen.

Kul att höra från dej, Ylva. Det var ett tag sedan sist.

Ses om några timmar.
    /Nina

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4