• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Anton Chigurh
    Flera timmar sen jag ställde mitt spörsmål, och inget svar än !!!

VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM ???????? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Mamman09

Hej oraklet!

Kommer vi någonsin hitta huset som passar oss? Ser du isåfall hur det ser ut (på ett ungefär)

Efter min mammaledighet undrar jag också om jag kommer hitta ett bra jobb?

Love

• Camrad

Tack för ditt svar:)
    Får jag fråga två frågor till? Vad blir det för kön på vår bebis?
    Blir jag snart bättre från min envisa candida som jag kämpat stenhårt mot i snart 6 mån så att jag kan börja äta lite mer normalt? Tack på förhand.

• Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-07 10:41:43 följande:
    Hej. När kommer våran bebis kika ut? O vilket kön är det? :D
    Packa BB-väskan till den 11 i månaden, två ettor kommer ha stor betydelse för förlossningen. Såvitt Oraklet kan förutse är bebisen en liten, liten tös.
  • Kaupa Jaur
    ulle85 skrev 2012-04-07 10:43:34 följande:
    Kommer vi få ett barn till? Vilket år och årstid å vilket kön.
    Jag å en kompis har pratat lite om att öppna en butik ihop. ska vi satsa på detta. när i så fall?
    Kommer jag och min sambo gifta oss?
    Ja, ett barn till är på gång om ungefär 4 år. Barnet kommer födas på våren och det är en liten pojke. Ni ska absolut öppna en butik, men se upp, för det första företagsnamnet ni funderar på är copyrightskyddat. Finn ett nytt! Det ser ljust ut i din ekonomi, så satsa på butiken snarast! Du och din sambo kommer att gifta er, men bröllopet blir oväntat uppskjutet. Misströsta inte, ni kommer tids nog bli gifta.
  • Kaupa Jaur
    Kokosflingor skrev 2012-04-07 10:53:14 följande:
    Hur kommer min framtid att bli? Kommer jag att få några barn? Hur många? Kommer jag att vara lycklig?
    Framtiden har både toppar och dalar. Du kommer bli svårt sårad av en nära anhörig - men stå på dig, för du vet innerst inne att du har många kloka åsikter. I juni detta år får ditt kärleksliv en skjuts och eventuellt kan det leda till en liten pojke för er! I nuläget ser Oraklet inga fler barn, men du har en kosmisk aura av glädje runt dig som du bör vara rädd om.
  • Kaupa Jaur
    FrökenFrej skrev 2012-04-07 11:03:13 följande:
    Tack för svaret! Kommer jag klara körkortet när barnet är fött eller ska jag lägga ner?
    Oraklet vrålar: Du får inte lägga ner körkortsförsöken! Du kommer att lyckas, men tiden är inte inne än. Du är målmedveten och snabblärd, men tappa inte fokus - snart har du körkortet i din hand.
  • Kaupa Jaur
    Alby skrev 2012-04-07 11:07:24 följande:
    Hej oraklet!
    Ser du om jag kommer få missfall eller kommit fostret att fortsätta växa till en fin  bäbis? 
    Oraklet ser en frisk och pigg liten flicka!
  • Kaupa Jaur
    Ellab skrev 2012-04-07 11:13:11 följande:
    Hur ser det ut på arbetsplatsen i framtiden? Kommer det några förändringar eller är de fortfarande samma klimat?
    Tyvärr kommer förändringar, men alldeles för sent. Du måste se till att få med dig fler kollegor i kampen mot orättvisorna, du kämpar för mycket för allas sak. Angående klimatet så förbättras det något under sommaren, en kvinna med namn som börjar på O kommer ha stor inverkan på samtliga medarbetares syn på arbetet.
Svar på tråden Oraklet är öppet!