• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Sensimillia skrev 2012-04-06 22:24:11 följande:
    Kan oraklet vara vänlig och titta efter om jag kommer att få en flicka eller pojke? Vore också hemskt roligt att få veta om våra två tikar är med valpar, eller någon av dom? Tack på förhand! :)
    Oraklet ser en överraskning - ni har förutfattade meningar om vad barnet i magen har för kön och ni kommer få tvärtom! Oraklet tror dock mest på en flicka. En av tikarna är dräktig!
  • Kaupa Jaur
    Sofie 87 skrev 2012-04-06 22:30:18 följande:
    Kommer jag och min sambo få fler barn?
    Kommer jag någonsin byta jobb?
    Kommer vi bo kvar i vårat nuvarande hus eller flytta?  

Ja, ni kommer få ett barn, men det dröjer och blir ett så kallat sladdbarn. Ha tålamod! Du kommer byta jobb nästa vinter då du behövs på annat håll. En flytt blir aktuell, men det dröjer mycket länge. Var vaksam på det du brukar klassa som skräptidningar, i en sådan tidning finns annonsen om drömbostaden!
  • Kaupa Jaur
    Janna33 skrev 2012-04-06 22:41:38 följande:
    Kommer jag få en flicka eller pojke?
    När kommer bebisen komma?
    Kommer jag och min partner få flera barn? 
    Oraklet ser en pojke. Talet 16 får stor betydelse i hans liv, förmodligen hans framtida födelsedag. Ni kommer att få ytterligare en pojke!
  • Felix2010

Hej!

Kommer min man att få ett jobb? Om ja, snart?

Kommer vi att få fler barn? Om ja, snart? 

• Kaupa Jaur
    Emma 89 skrev 2012-04-06 22:45:04 följande:
    När kommer jag att byta jobb? Och vad kommer det nya jobbet vara för jobb?
    Du kommer inte att byta jobb det närmaste året, däremot får du en annan position på jobbet. Du blir befordrad högre upp, något du inte väntat dig. Du byter jobb kort därefter till ett arbete där du varje dag möter någon klädd i svart, Oraklet ser lite otydligt konturerna av barackliknande hus.
  • Kaupa Jaur
    DeadLikeMe skrev 2012-04-06 23:58:41 följande:
    Kommer George RR Martin hinna avsluta sin bokserie innan han går hädan, eller kommer jag aldrig att få veta vad som hände med Benjen Stark?
    Du kommer att få veta, men inte på det sätt du förväntar dig. Håll utkik efter en kvinna i gul hatt, hon vet redan svaret och kommer att berätta det för dig, men då måste du visa litterärt intresse!
  • Kaupa Jaur
    Jag skrev 2012-04-07 00:14:57 följande:
    Är jag gravid just nu? Om inte, när kommer det ske? =) 
    Kommer jag att komma ur min socialafobi? och kommer jag hitta nya vänner?  
    Du är inte gravid, men du har nyligen varit utan att märka det. Om 4-5 försök är du gravid igen! Ja, din sociala fobi kommer att förbättras avsevärt då du kämpat mycket för det. Nya vänner syns inte det närmaste året, men det kommer träda in en äldre kvinna i ditt liv som kommer ha stor betydelse för dig. Hennes namn börjar på Å.
  • Kaupa Jaur
    Felix2010 skrev 2012-04-07 08:12:34 följande:
    Hej!

Kommer min man att få ett jobb? Om ja, snart?

Kommer vi att få fler barn? Om ja, snart? 
    Ja, han får inom 3 veckor svar från ett sökt jobb om att de eventuellt vill ha honom. Din man bör vara vaksam och ta reda på saker själv, för jobbet döljer något. Han får dock fast anställning och trivs! Oraklet ser inga barn, däremot en mindre hund ni i dagsläget inte känner till. Hon (hunden) kommer oväntad till er och kommer också att ge er fullt upp.
  • Jordgubbssmak

Tack för ditt svar stora orakel! Undrar om jag får fråga lite till? Kan du se när jobb och ekonomifrågan kommer lösa sig?
    Kommer vi flytta till annan stad?
    Håller vårt äktenskap?

Svar på tråden Oraklet är öppet!