• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Minne00 skrev 2012-04-07 23:18:03 följande:
    Jag har träffat på en familj som jag tror att båda jag och min man kommer att få det mycket trivsamt tillsammans med, har jag rätt??
    Ja, ni har absolut goda chanser att bli nära vänner med denna familj. Du är vaksam, men du måste övertala din man att inte vara så godtrogen -  han går på det mesta. Denna familj är allt ni saknat rent socialt, även om ni är mycket olika i sättet att betrakta världen. Håll utkik efter byggnadsarbetare kring ert bostadsområde, när de dyker upp är det rätt tid att bjuda hem denna familj.
  • Kaupa Jaur
    cassie27 skrev 2012-04-07 23:22:19 följande:
    Hej, som många andra undrar jag när föddes min bebis, är beräknat i april och så rädd för förlossningen. Vill veta oxå om allt kommer gå bra under förlossningen? Tack i förhand!
    Oraklet ser att en stor händelse är på väg in i ditt liv den 27. Förlossningen kommer att gå bra, men du bör se över din BB-väska, för du har glömt något viktigt! Oraklet råder dig att lyssna med ett halvt öra på alla goda råd du får och ta stöd av de du verkligen är nära.
  • åjjagåjja

Hej! Undrar när vår bebis kommer och vilket kön det är? Tack!

• Kaupa Jaur
    bebis86 skrev 2012-04-07 23:49:30 följande:
    När kommer min bebis
    Var extra vaksam runt den 16 i beräknad månad, då roterar Saturnus månar extra snabbt och står i direkt koppling till din kropp.
  • Kaupa Jaur
    Häftigt skrev 2012-04-08 07:20:52 följande:
    Vilket datum kommer min bebis?
    Runt den 13 i månaden, men du bör vara vaken ordentligt på tisdagar - för då vill bebisen ut!
  • Kaupa Jaur
    åjjagåjja skrev 2012-04-08 08:03:45 följande:
    Hej! Undrar när vår bebis kommer och vilket kön det är? Tack!
    Oraklet ser tyvär ej datum, däremot är 14:07 ett viktigt klockslag för er lilla flicka att födas.
  • Hemlighet

Här är en till som undrar när min bebis kommer att komma har bf nu i april?
    Kommer allt att gå bra kring förlossningen?

Svar på tråden Oraklet är öppet!