• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Anton Chigurh skrev 2012-04-07 13:22:46 följande:
    ORAKEL !!!

Rövsvett ???

Varför i helvete har Gud, eller om det möjligen är Allah som är den skyldige, skapat detta vidriga, högst enerverande fenomen. Lika onödigt som fästingar. Om du frågar mig....
    Rövsvett är skapat högst upp i karmachakrat i kosmos och är den kliande vägen till full nirvana. Oraklet kommer belysa den enda hittills kända positiva effekten av rövsvett: När det till exempel är en varm sommardag och rövsvett bildas i massor kan den ersätta våtservetter. Du kan välja att dra handen i skåran och låta rövsvetten skölja bort den värsta smutsen. I övrigt instämmer Oraklet till fullo i åsikten att rövsvett är ett väldigt komplicerat fenomen.
  • Kaupa Jaur
    So far away skrev 2012-04-07 15:26:17 följande:
    Kommer jag någonsin bli lycklig?
    Ja, du kommer finna lycka. En kvinna som ofta bär långa halsband kommer ge dig uppskattning och öka ditt välbefinnande. Du bör söka upp henne och finner henne nära en lokal där du brukar träffa vänner.
  • Kaupa Jaur
    Anton Chigurh skrev 2012-04-07 15:30:57 följande:
    Flera timmar sen jag ställde mitt spörsmål, och inget svar än !!!

VAD I HELVETE ÄR DET FRÅGAN OM ???????? 
    Oraklet har duschat i timmar. Rövsvetten kliade.
  • Kaupa Jaur
    Mamman09 skrev 2012-04-07 15:32:11 följande:
    Hej oraklet!

Kommer vi någonsin hitta huset som passar oss? Ser du isåfall hur det ser ut (på ett ungefär)

Efter min mammaledighet undrar jag också om jag kommer hitta ett bra jobb?

Love
    Oraklet ser ett ljusblått hus. Det är slitet och skevt, men se upp för era fördomar: huset är underbart! Leta efter drömhuset nära en gammal kvarn. Efter mammaledigheten kommer du hitta ett jobb du trivs sådär med. Oraklet råder dig att fortsätta jobbsökandet i smyg!
  • Kaupa Jaur
    Keeya skrev 2012-04-07 15:39:04 följande:
    När föds mitt barn?
    När du planerat in en träff med en väninna gör barnet sig påmint, en kvinna du träffade för tre veckor sedan sätter förlossningen i rörelse.
  • Kaupa Jaur
    Camrad skrev 2012-04-07 20:23:20 följande:
    Tack för ditt svar:)
    Får jag fråga två frågor till? Vad blir det för kön på vår bebis?
    Blir jag snart bättre från min envisa candida som jag kämpat stenhårt mot i snart 6 mån så att jag kan börja äta lite mer normalt? Tack på förhand.
    Oraklet ser en flicka! Du kommer att bli bättre, men det dröjer tyvärr ett tag till. Örter har stark inverkan på dig och Oraklet råder dig att prova - du är mycket mottaglig för medel utifrån. Detta kommer förbättra ditt ätproblem.
  • Kaupa Jaur
    Angelica 87 skrev 2012-04-07 21:17:00 följande:
    Hej Oraklet. Har några frågor til dig.. Ser du något mer barn för mig och när i framtiden? Vilket kön blir det på barnet, när under året kommer barnet i så fall? Ser du om jag kommer få något jobb och inom vilket yrke och när? När kommer jag ta mitt körkort? Är så tacksam om dessa frågor kunde svaras på.. Med vänlig hälsning // Angelica
    Ja, du kommer få två barn till. När är lite suddigt, men det dröjer inte allt för länge. När nästa höst kommer får du förmodligen ett glädjande besked! Det första barnet du får är en pojke. Du kommer att få ett jobb inom vården, och det passar dig bra för du är mycket varm som person. Inom tre månader har du ett jobberbjudande. Du kommer ta körkort när alla barnen är födda och blivit lite äldre!
  • Kaupa Jaur
    Buscemi skrev 2012-04-07 21:23:53 följande:
    Oh vad spännnande. 

Ser du fler barn? Eller ens samma partner? 
    Samma partner kommer du definitivt ha, ni klarar er inte utan varandra och är mycket fästa vid varann. Ett till barn blir aktuellt. I samband med ett bilköp får du ett positivt gravtest!
  • Anton Chigurh
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:28:50 följande:
    Rövsvett är skapat högst upp i karmachakrat i kosmos och är den kliande vägen till full nirvana. Oraklet kommer belysa den enda hittills kända positiva effekten av rövsvett: När det till exempel är en varm sommardag och rövsvett bildas i massor kan den ersätta våtservetter. Du kan välja att dra handen i skåran och låta rövsvetten skölja bort den värsta smutsen. I övrigt instämmer Oraklet till fullo i åsikten att rövsvett är ett väldigt komplicerat fenomen.
    Det var som fan !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:30:21 följande:
    Oraklet har duschat i timmar. Rövsvetten kliade.
    Jaja, i så fall må du vara förlåten. Denna gången. Ergo !!!  I fortsättningen skärper du till dig när Anton frågar nåt..... 

Du skall dock ha ett stort tack för att du tog dig tid. Jag har legat sömnlös en helvetes massa nätter och funderat på detta förbannade spörsmål, så TACK Jaur. Tack så mycket, och ha en fortsatt trevlig kväll. 

Mvh :  //Anton 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Oraklet är öppet!