• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • cassie27

Hej, som många andra undrar jag när föddes min bebis, är beräknat i april och så rädd för förlossningen. Vill veta oxå om allt kommer gå bra under förlossningen? Tack i förhand!

• Kaupa Jaur
    gröna hönan skrev 2012-04-07 22:02:16 följande:
    Då vill jag gärna veta om jag kommer att få en lägenhet där jag vill? Och ingår det en ny man i den?
    Ja, du kommer hitta en ny lägenhet. Dock lite mindre än du tänkt dig, men eftersom din nya kärlek finns där har det mindre betydelse för dig. I din närhet finns en man som äger en vit tvådörrsbil, han är din nya man!
  • Kaupa Jaur
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:03:00 följande:
    Kommer jag och min man få fler barn, vi har två ganska stora nu. Är nöjd men funderar ändå lite =)
    Oraklet ser inte något mer barn tyvärr, men å andra sidan har Oraklet glömt att sätta i sina linser så det kan hända att Oraklet ser lite suddigt!
  • Kaupa Jaur
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:08:20 följande:
    Också en till fråga om du har tid ? Kommer min man att få jobb efter utbildningen ?
    Ja, han kommer få arbete på en plats mycket nära sitt barndomshem!
  • Kaupa Jaur
    Poppee skrev 2012-04-07 22:47:12 följande:
    När kommer min bebis? Har bf denna månad, ser du datum kanske?
    Runt den 21 kommer bebisen att vilja komma ut.
  • Kaupa Jaur
    Suzzi72 skrev 2012-04-07 23:01:33 följande:
    När kommer min bebis och vilket kön har den?
    Din lilla flicka kommer i samband med att du blir bjuden på ett bröllop, så håll koll i brevlådan!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-07 23:16:24 följande:
    Vilket datum kommer min bebis och vilket kön har den :) ?
    Oraklet ser en stark 3:a, den tredje i månaden möts era kosmiska energier och förlossar ett litet gossebarn.
Svar på tråden Oraklet är öppet!