• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Mamacitaa

Hej, jag undrar om killen jag har kontakt med just nu är intresserad av mig ? Och när kommer jag och exet hitta varsin lägenhet?
    Tacksam för svar :)

• NoahLeah

Nyseparerad och undrar nu om barnen och jag kommer flytta ner till min hemstad i sommar som jag vill? Kommer jag hitta ett jobb, en bra lägenhet, förskola till barnen och kommer vi klara oss ekonomiskt? Kommer jag hitta kärleken igen?

• snuppis

kommer jag att leva med den man jag lever med nu ett tag till eller kommer jag byta ut honom någon gång i framtiden? =) 

• kotten91

Kommer jag att få tvillingar eller ett barn? Och vilket/vilka kön kommer det bli?

• MeandHim

Har två frågor om du har tid lust och ork att besvara?!

Kommer jag nånsin få ett jobb? Har varit arbetslös såå länge, hattat runt på olika praktikplatser, jobbar röven av mig men inte ett skit händer. Vill ha ett jobb, tjäna pengar så att jag och min familj kan köpa ett hus som vi får plats i. Händer det nåt snart?????

Kommer jag få fler barn i framtiden?? Och isåfall vilket kön???
    Sörjer mina två änglar som inte fick stanna.

Vore så tacksam för ett litet svar.
    Trevlig påsk!

• Alvi

O kära orakel, jag ber dig, vill du svara på min enkla fråga? Kommer jag hitta ett nytt, mer awesome (och nära) jobb efter (under) mammaledigheten än det jag redan har, och vilka arbetstider kan det isåfall tänkas bli?

Tusen gånger tack!

• Anton Chigurh
    ORAKEL !!!

Rövsvett ???

Varför i helvete har Gud, eller om det möjligen är Allah som är den skyldige, skapat detta vidriga, högst enerverande fenomen. Lika onödigt som fästingar. Om du frågar mig....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Oraklet är öppet!