• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • gröna hönan

Då vill jag gärna veta om jag kommer att få en lägenhet där jag vill? Och ingår det en ny man i den?

• livannie77

Kommer jag och min man få fler barn, vi har två ganska stora nu. Är nöjd men funderar ändå lite =)

• livannie77

Också en till fråga om du har tid ? Kommer min man att få jobb efter utbildningen ?

• Anton Chigurh
    livannie77 skrev 2012-04-07 22:08:20 följande:
    Också en till fråga om du har tid ? Kommer min man att få jobb efter utbildningen ?
    Oraklet har bekymmer med sina svettkörtlar på ett utsatt och tämligen känsligt ställe. Räkna med lång väntetid här. Väldigt lång !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • livannie77

Okej, då vet jag det. Låter inte kul.

• Alvi

Tack, en miljard tack kära orakel, för ditt eminenta svar!

• Suzzi72

När kommer min bebis och vilket kön har den?

• Linda4april

Vilket datum kommer min bebis och vilket kön har den :) ?

• Minne00

Jag har träffat på en familj som jag tror att båda jag och min man kommer att få det mycket trivsamt tillsammans med, har jag rätt??

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
Svar på tråden Oraklet är öppet!