• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • JanaLiiN

Bör jag köpa en Trisslott nästa gång jag handlar på Ica?

• Sensimillia

Kan oraklet vara vänlig och titta efter om jag kommer att få en flicka eller pojke? Vore också hemskt roligt att få veta om våra två tikar är med valpar, eller någon av dom? Tack på förhand! :)

• Sofie 87

Kommer jag och min sambo få fler barn?
    Kommer jag någonsin byta jobb?
    Kommer vi bo kvar i vårat nuvarande hus eller flytta?  

• Janna33

Kommer jag få en flicka eller pojke?
    När kommer bebisen komma?
    Kommer jag och min partner få flera barn? 

• Emma 89

När kommer jag att byta jobb? Och vad kommer det nya jobbet vara för jobb?

• DeadLikeMe

Kommer George RR Martin hinna avsluta sin bokserie innan han går hädan, eller kommer jag aldrig att få veta vad som hände med Benjen Stark?

Stupid is forever, ignorance can be fixed.
  • Jag

Är jag gravid just nu? Om inte, när kommer det ske? =) 
    Kommer jag att komma ur min socialafobi? och kommer jag hitta nya vänner?  

• Kaupa Jaur
    Miii skrev 2012-04-06 21:56:32 följande:
    Tack oraklet, kan du se orsaken till varför vi inte blir ett par trotts att vi älskar varandra?
    Din partner älskar dig, men är dålig på att visa det. Mer kärlek behöver komma in i ert förhållande igen. En kvinna i hans släktkrets får honom att minnas hur mycket han längtat efter dig. Bli inte svartsjuk på denna kvinna, hon har en positiv effekt på ditt och din partners förhållande. Tisdagar bjuder framöver på dagar med stor chans till romantik.
  • Kaupa Jaur
    Vanten skrev 2012-04-06 21:57:46 följande:
    Kan oraklet se när min bebis ploppar ut?
    Runt den 15 i månaden går många currylinjer vilket kan tyda på en förlossning.
  • Kaupa Jaur
    JanaLiiN skrev 2012-04-06 22:00:59 följande:
    Bör jag köpa en Trisslott nästa gång jag handlar på Ica?
    Oraklet avråder från trisslott om du inte har möjlighet att få plocka lotten själv. Välj i sådana fall den sjunde lotten bakifrån räknat, där har du chans till en tresiffrig vinst.
Svar på tråden Oraklet är öppet!