• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Prickig123

Kommer jag bli gravid inom en snar framtid? Kommer vi flytta tillbaka till hemorten snart?

• Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:49:43 följande:
    Nu när det är påsk måste jag även passa på och fråga oraklet, om Jesus existerade och blev korsfäst?
    Oraklet har kontaktat sin bästis Abraham, som nu hotar Oraklet till att skriva detta: Jesus dog för våra synder och vi bör tänka oftare på det när vi knaprar på vår påsksill. Däremot tror både Oraklet och Abraham att historen är en aning uppeldad också, för den ljuva konstens skull.
  • Kaupa Jaur
    Miii skrev 2012-04-06 21:50:08 följande:
    Kommer jag och min man finna varandra igen o lösa alla problem?
    Ni kommer inte att bli ett par igen, men däremot kommer era gräl att lösa sig och ni blir goda vänner. I en framtid nära pensionsåldern är det dock inte helt omöjligt att gnistan tänds igen! Oraklet ser helt klart starka band mellan er och ni bör hålla kontakten med varandra vad ni än tycker om den andre.
  • Annanstans

Vi väntar vårt andra barn i dagarna... kommer fullmånen inatt att göra så att min förlossning kommer igång eller får vi vänta ytterligare några dagar innan den startar?

• SilverWoman
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:52:33 följande:
    Oraklet har kontaktat sin bästis Abraham, som nu hotar Oraklet till att skriva detta: Jesus dog för våra synder och vi bör tänka oftare på det när vi knaprar på vår påsksill. Däremot tror både Oraklet och Abraham att historen är en aning uppeldad också, för den ljuva konstens skull.
    Skrattande Nu är jag nöjd och fått visa tänder en hel delSkrattande. TackarSpöke
  • Kaupa Jaur
    Prickig123 skrev 2012-04-06 21:52:03 följande:
    Kommer jag bli gravid inom en snar framtid? Kommer vi flytta tillbaka till hemorten snart?
    Håll utkik efter ett sovrum inrett i turkost, där ökar chansen för dig att bli gravid. När det blir är oklart, men det är snö på marken då du gör gravtestet. Ni kommer inte att flytta tillbaka den närmaste tiden, men inom ett par år är ni hemma igen!
  • Kaupa Jaur
    Annanstans skrev 2012-04-06 21:54:41 följande:
    Vi väntar vårt andra barn i dagarna... kommer fullmånen inatt att göra så att min förlossning kommer igång eller får vi vänta ytterligare några dagar innan den startar?
    Din förlossning startar inatt - för att klinga av igen. Ert barn är inte riktigt redo än. Men snart så, snart!
  • Miii

Tack oraklet, kan du se orsaken till varför vi inte blir ett par trotts att vi älskar varandra?

Svar på tråden Oraklet är öppet!