• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Schrewelius85 skrev 2012-04-07 11:32:57 följande:
    Hej!
    Undrar om det kommer att bli jag och exet igen? När ungefär isf? Har han några känslor för mig just nu? Är jättetacksam för svar ! :)
    Oraklet ser att i oktober i år kan det finnas en ljusning att ni möter varandra på nytt igen, men ha is i magen till dess. Han har känslor för dig, och han kommer att upptäcka dem i augusti. Siffran 5 spelar stor roll i ditt liv, och du bör låta det fortsätta vara så!
  • Kaupa Jaur
    Mamacitaa skrev 2012-04-07 11:41:10 följande:
    Hej, jag undrar om killen jag har kontakt med just nu är intresserad av mig ? Och när kommer jag och exet hitta varsin lägenhet?
    Tacksam för svar :)
    Oraklet ser ett visst intresse, men han ser egenskaper hos dig som du inte håller med om att du har. Prata ut med varandra om vad ni förväntar er av ett eventuellt förhållande så kommer det att klarna. Du och ditt ex hittar varsin lägenhet inom två månader, han först, i samma område.
  • Kaupa Jaur
    NoahLeah skrev 2012-04-07 12:00:01 följande:
    Nyseparerad och undrar nu om barnen och jag kommer flytta ner till min hemstad i sommar som jag vill? Kommer jag hitta ett jobb, en bra lägenhet, förskola till barnen och kommer vi klara oss ekonomiskt? Kommer jag hitta kärleken igen?
    Ja, en flytt blir aktuell men tiden rinner iväg för er och till denna sommar går det inte. Däremot ser jag er nästa sommar och då är ni i din hemstad! Du kommer ha trassligt med jobb till en början, men en underbar lägenhet väntar! Angående förskolan till barnen ska du hålla utkik efter en man som arbetar nära en tågstation - han är den nya kärleken i ditt liv och han kommer också att ge tillskott i ekonomin. Oraklet råder dig att stilla din oro - du är fantastisk som mamma.
  • Angelica 87

Hej Oraklet. Har några frågor til dig.. Ser du något mer barn för mig och när i framtiden? Vilket kön blir det på barnet, när under året kommer barnet i så fall? Ser du om jag kommer få något jobb och inom vilket yrke och när? När kommer jag ta mitt körkort? Är så tacksam om dessa frågor kunde svaras på.. Med vänlig hälsning // Angelica

• Kaupa Jaur
    snuppis skrev 2012-04-07 12:02:04 följande:
    kommer jag att leva med den man jag lever med nu ett tag till eller kommer jag byta ut honom någon gång i framtiden? =) 
    Nej, du kommer byta partner inom några år, och flera gånger efter det. Du är en människa som vill ha frihet, men ibland glömmer du bort det. Du är ärlig och rak, så oroa dig inte!
  • Kaupa Jaur
    kotten91 skrev 2012-04-07 12:20:40 följande:
    Kommer jag att få tvillingar eller ett barn? Och vilket/vilka kön kommer det bli?
    Du väntar ett barn, men i framtiden ser Oraklet triss i barn! Endast pojkar.
  • Kaupa Jaur
    Theres skrev 2012-04-07 13:06:32 följande:
    Får vi en tjej eller en kille? :)
    Oraklet ser en flicka!
  • Kaupa Jaur
    MeandHim skrev 2012-04-07 13:11:31 följande:
    Har två frågor om du har tid lust och ork att besvara?!

Kommer jag nånsin få ett jobb? Har varit arbetslös såå länge, hattat runt på olika praktikplatser, jobbar röven av mig men inte ett skit händer. Vill ha ett jobb, tjäna pengar så att jag och min familj kan köpa ett hus som vi får plats i. Händer det nåt snart?????

Kommer jag få fler barn i framtiden?? Och isåfall vilket kön???
    Sörjer mina två änglar som inte fick stanna.

Vore så tacksam för ett litet svar.
    Trevlig påsk!
    Ja, du kommer få ett arbete, men det dröjer. Tyvärr finns ditt drömjobb på en ort långt ifrån din nuvarande bostad. Oraklet råder dig att använda ditt skarpa intellekt, för du har både karisma och drivkraft till att skapa något helt nytt. Du har en dold skrivtalang, prova den! Du kommer att få ett barn inom kort, en flicka. Hon föds när det är snö på marken. Oraklet önskar trevlig påsk!
  • Kaupa Jaur
    Alvi skrev 2012-04-07 13:15:37 följande:
    O kära orakel, jag ber dig, vill du svara på min enkla fråga? Kommer jag hitta ett nytt, mer awesome (och nära) jobb efter (under) mammaledigheten än det jag redan har, och vilka arbetstider kan det isåfall tänkas bli?

Tusen gånger tack!
    Med vördnad och tårar i ögonen över tilltalet påstår Oraklet att du absolut kommer finna ett bättre jobb, men i början kommer du kombinera dina två jobb. Förbered dig på att jobba hårt kvällstd i cirka ett halvår, därefter avtar arbetsbördan och du kommer till liv igen.
  • Buscemi

Oh vad spännnande. 

Ser du fler barn? Eller ens samma partner? 

Svar på tråden Oraklet är öppet!