• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Jag

Tack för dit svar, men kan du se något som skulle kunna öka våra chanser att bli gravida "snabbare" på något sätt? =) 

• Linda4april

Tack för ditt svar. Kommer förlossningen gå bra och kommer jag och min sambo få fler barn i framtiden ?

• Miss A

Hej! Jag undrar när mitt lill* hjärta kommer att födas och vilket kön det blir?

• Tiiiiger

Ååh detta lät intressant, verkligen vad jag behöver just nu.
    Kommer jag att hitta ett jobb jag trivs med och vad är det för jobb i så fall.
    Och kommer mitt förhållande klara krisen och är min sambo rätt man att skaffa bran med?
    Kommer jag att bli lycklig?

:)

• Ellab
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 21:11:56 följande:
    Tyvärr kommer förändringar, men alldeles för sent. Du måste se till att få med dig fler kollegor i kampen mot orättvisorna, du kämpar för mycket för allas sak. Angående klimatet så förbättras det något under sommaren, en kvinna med namn som börjar på O kommer ha stor inverkan på samtliga medarbetares syn på arbetet.
    Tack för svaret ska klura lite på det en stund tror jag! 
  • gink

kommer jag utveckla en depression till eller har det vänt? kommer jag hitta ett nytt jobb innan min mammaledighet är slut och inom vilket yrke?

• 3 barns mamman

Tack för svar.. kan du svara på om förlossningen kommer ta lång tid eller om det kommer gå fort?

• Kaupa Jaur
    Hemlighet skrev 2012-04-08 08:07:56 följande:
    Här är en till som undrar när min bebis kommer att komma har bf nu i april?
    Kommer allt att gå bra kring förlossningen?
    Runt den 18 ska du vila ut ordentligt, för någon dag därefter kommer bebisen. Förlossningen kommer att gå bra - du är väl förberedd.
  • Kaupa Jaur
    aprilbebisen skrev 2012-04-08 08:08:42 följande:
    Hej vilket datum kommer min bebis att komma? tacksamm för svar :)
    Den 20 i månaden finns chans för bebisen att komma!
Svar på tråden Oraklet är öppet!