• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Snäckan84 skrev 2012-04-06 20:59:58 följande:
    Måste testa!
    Kan du se min framtid när d gäller arbete?
    Hittar jag ett fast arbete,?
    när i så fall framtida barn?
    flytt i framtiden?
    hur våran ekonomi kommer se ut den närmsta tiden?
    o kommer jag ta mitt körkort?
    När det gäller arbete ser Oraklet en utställning med bilar och andra fordon. Du kommer att byta arbetsplats till ett mer praktiskt arbete inom fordonsteknik - och det både skrämmer och lockar dig. Du kommer trivas utmärkt med ditt jobb så håll ut, det är på väg till dig! Håll utkik efter en man i grön overall - han är din kontakt. Det dröjer ännu något år till en graviditet, oraklet tror starkt på ett flickebarn. En flytt blir inte av just nu då er nuvarande bostad kommer vara er trygga borg i flera år till. Ekonomin går upp och ner, men några större svårigheter kommer ni inte att hamna i. Ditt körkort är nästan här! Oraklet ser en svårighet vad gäller motorvägskörning, du blir rädd av någon anledning, men snart har du körkortet i din hand.
  • Kaupa Jaur
    Eliasmamma skrev 2012-04-06 21:00:51 följande:
    När blir jag gravid med syskon till vår 5 månaders son?
    En graviditet dröjer, men du kommer få tre barn till. Dock kommer de sista två barnen förmodligen vara med en annan man än din nuvarande partner. Oraklet ser ett stort, rött hus du känner väl igen. Sök där efter tips på ökad fertilitet så kan du påskynda processen!
  • Kaupa Jaur
    Envis skrev 2012-04-06 21:04:28 följande:

Hur gammal kommer vår dotter att vara när hon får ett syskon? :P

Oraklet ser siffran 8, men har svårt att tyda om det betyder åtta år eller åtta månader. Det nya barnet kommer födas i samband med att din äldre dotter är på en avslutning av något slag, tex skolavslutning eller julfest.
  • SilverWoman

ok, passar på att fråga om jag kommer att bli rik en dag?Drömmer

• Pickeli

Hur kommer det gå med jobbet för mig?

Kommer vi köpa nytt hus snart?

Har jag bihåleinflamnation eller är spiralen på sned?

Spännande

• Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:05:59 följande:
    Oraklet, Oraklet på vägen där: Vem den snyggaste på FL är?Skrattande
    Vacker är den som vackert inre har
    Någon med nick på P ligger bra till
    Även en viss silvrig dam
    är riktigt snygg om hon bara vill!
  • Pickeli

Blindtarmsinflammation ska det givetvis stå!!!!!

• SilverWoman
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:11:01 följande:
    Vacker är den som vackert inre har
    Någon med nick på P ligger bra till
    Även en viss silvrig dam
    är riktigt snygg om hon bara vill!
    SkrattandeSkrattandeSkrattande
Svar på tråden Oraklet är öppet!