• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • SilverWoman
    Pickeli skrev 2012-04-06 21:21:05 följande:
    Haha oj ja inte så seriöst orakel med andra ord ingenting stämmer förutom att möjligtvis spiralen sitter snett! Tack ändå
    sandlådanSkrattande men hur vet du att din chef inte smaskar på ägg just nu?
  • Sacre

Vilket datum kommer våran lille gosse att födas på?

• Kaupa Jaur
    Lillkossan skrev 2012-04-06 21:13:56 följande:
    VAD kommer jag jobba med efter min föräldrarledighet?

Är min sambo bisexuell?

När kommer jag ta körkort?
    Du får erbjudande om ett helt ny yrkesbana. Du känner dig inte bekväm och tackar nej, ett klokt val! Oraklet ser dig arbeta mycket med fötterna, eventuellt kommer du börja arbeta i ett yrke där du antingen står upp mycket eller kör ett fordon. Din sambo är inte bisexuell, men han söker nya upplevelser. Oraklet ser en man som ofta bär huvudbonad - kan det vara någon din sambo och du nyligen talat om i anslutning till detta? Du kommer ta körkort inom två år, på sommaren.
  • Kaupa Jaur
    Randig skrev 2012-04-06 21:14:19 följande:
    Hur ser min framtid ut på jobbet och när kommer jag bli gravid?Skrattande
    Du vill avancera, men tyvärr ser oraklet inga nya befordringar den närmaste tiden. Oraklet ser att du måste ta mer plats på jobbmötena - du har större kunskap än de flesta av dina kollegor! Du kommer bli gravid i juni i år.
  • Pickeli

Silverwoman: ser inte kategorin på mobilappen, ytterst irri!!! I synnerhet när man skriver en mindre uppsats till någon som ställt en fråga till ex barnmorskan och man får ett "du får inte svara här" när man sedan ska posta!

Nej påskägget kan nog stämma iofs

• SilverWoman

JAG, JAG , JAG koooooom på en jättebra fråga Skrattande. Såg en tråd här på FL  som heter något med "sanningen om invandrare". Så min fråga lyder: Kommer tråden att kunna slänga ut alla invandrare? Vilket är den riktiga sanningen om invandrare? Oraklet vet alltSkrattandeÄpple

• And3RZsoN

Kommer jag att få ett annat jobb snart än det jag redan kör timmare på? Och vad för slags jobb blir det isåntfall? :)

Svar på tråden Oraklet är öppet!