• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Pickeli skrev 2012-04-06 21:10:11 följande:
    Hur kommer det gå med jobbet för mig?

Kommer vi köpa nytt hus snart?

Har jag bihåleinflamnation eller är spiralen på sned?

Spännande
    Oraklet ser tyvärr att din chef är ett falskt avskum som just nu talar i telefon och hånar dina arbetsinsatser och äter påskägg.  Oraklet blir upprört, du måste säga ifrån tydligare! Du kan ditt jobb och ingen annan skulle kunna ta din plats, så överväg noga om du vill sluta på jobbet eller inte. Ett husköp är i antågande, men inte för er utan för någon i din omgivning. Om du spelar dina kort rätt kommer du inom en ägare dock att överlåtas som ägare till detta hus. Du har inte bihåleinflammation utan en kraftig förkylning men spriralen sitter däremot inte där den ska. Det har du haft på känn innerst inne, eller hur?
  • Kaupa Jaur
    Jordgubbssmak skrev 2012-04-06 21:10:40 följande:
    Kommer jag att få ett jobb igen och i så fall när? Skytt född i Lund
    Ja, oraklet ser att ett jobb är på väg til dig men det dröjer. Se upp med att ägna tid åt oseriösa jobbannonser - du är i fara att bli lurad! Ditt drömjobb finns i en byggnad med en klocka högt upp på ytterväggen, sök där!
  • Kaupa Jaur
    Pickeli skrev 2012-04-06 21:11:35 följande:
    Blindtarmsinflammation ska det givetvis stå!!!!!
    Åh nej, oraklet ser ditt inre och helt klart ingen blindtarmsinflammation. Blindtarmsinflammationen är bara din oro inför ett eventuellt sjukdomsfall. Var inte orolig. Ingen i din bekanskapskrets väntar sådana besked.
  • SilverWoman
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:14:04 följande:
    Oraklet ser tyvärr inga stora mängder pengar, men däremot har du stor möjlighet att investera i fastigheter få långsiktig trygghet. Du har sinne för affärer och Oraklet säger bestämt: Använd det.
    tackar oraklet för intressanta svarSkrattande Skickar 20 FL pesos till orakelmaskinGuld i mun
  • Pickeli

Haha oj ja inte så seriöst orakel med andra ord ingenting stämmer förutom att möjligtvis spiralen sitter snett! Tack ändå

• Kaupa Jaur
    Dr Evans skrev 2012-04-06 21:12:34 följande:
    Hur många examina kommer jag att ha innan jag hittar mitt drömjobb?
    Vilket är jobbet för mig?
    Oraklet ser en tendens till olyckliga känslor hos dig - du är mycket begåvad och intelligent, men hur använder du detta? Varning utfärdas. Siffran 6 blir aktuell för dig inom kort, och det rör dina studier.
  • Myapocalypse

Är det en pojk eller flicka i min mage? :) vad för jobb kommer jag få efter mammaledigheten och hur långt efter den kommer jag få det?

• Ajliin

Kommer vi köpa hus snart och kommer vi köpa någon ny bil inom en snart framtid? Hur kommer våran ekonomi se ut vid ev. Husköp? Tack;)

• Kaupa Jaur
    Indiansommar skrev 2012-04-06 21:12:43 följande:
    Hur ska det gå imorgon?
    Oraklet ser en röd färg runt ditt känslocentra, spänningen du känner kan vara obehaglig men det kommer att gå bra för dig imorgon. Det är viktigt att du är ärlig, för en liten vit lögn kan komma att ställa till det för dig. Slappna av. Du kan, det vet du. Du bör ta med dig ett föremål i naturmaterial imorgon, det ökar dina chanser!
  • Kaupa Jaur
    JessiWill skrev 2012-04-06 21:13:13 följande:
    Är jag gravid med en pojke eller flicka oraklet?
    Oraklet ser ett gossebarn!
Svar på tråden Oraklet är öppet!