• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • JessiWill

åh en pojke till, va glad jag blev

Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:23:20 följande:
    Oraklet ser ett gossebarn!

William 23/9-2o1o ♥ Bebis bf 19/9-2o12 ♥
  • Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:28:16 följande:
    JAG, JAG , JAG koooooom på en jättebra fråga Skrattande. Såg en tråd här på FL  som heter något med "sanningen om invandrare". Så min fråga lyder: Kommer tråden att kunna slänga ut alla invandrare? Vilket är den riktiga sanningen om invandrare? Oraklet vet alltSkrattandeÄpple
    Oraklet harklar sig och säger följande: Den riktiga sanningen om invandrare är att vi vanliga dödliga har en skicklighet i att avgöra vilka som är invandrare: det är dom som inte är som vi. Ibland vet vi vad vi menar, ibland inte. Invandrare har i allmänhet andra kläder, doftar annorlunda, lagar annorlunda mat som till exempel fiskbullar och pizza. De kan också heta till exempel Abdullahi eller Mats-Åke. En invandrare talar ofta SPRÅK.
  • TrueMeaning

När kommer jag bli gravid?

• Kaupa Jaur
    And3RZsoN skrev 2012-04-06 21:28:30 följande:
    Kommer jag att få ett annat jobb snart än det jag redan kör timmare på? Och vad för slags jobb blir det isåntfall? :)
    Oraklet ser att du stannar på ditt nuvarande arbete en tid, därefter kommer du börja arbeta på en arbetsplats nära ditt hem. Det är ett arbete där man måste vara ute mycket, oraklet ser ett stort föremål med tillhörande vita små föremål. Möjligtvis är det en kaffemaskin med muggar, det är riktigt lyxig på ditt nästa jobb du!
  • SilverWoman
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:44:10 följande:
    Oraklet harklar sig och säger följande: Den riktiga sanningen om invandrare är att vi vanliga dödliga har en skicklighet i att avgöra vilka som är invandrare: det är dom som inte är som vi. Ibland vet vi vad vi menar, ibland inte. Invandrare har i allmänhet andra kläder, doftar annorlunda, lagar annorlunda mat som till exempel fiskbullar och pizza. De kan också heta till exempel Abdullahi eller Mats-Åke. En invandrare talar ofta SPRÅK.
    SkrattandeOraklet har helt rätt igen.
  • Kaupa Jaur
    sandra 1986 skrev 2012-04-06 21:29:48 följande:
    Vad ser du om mig/oss? Ekonomiskt/barn/boende??
    Er ekonomi tar er fram hjälpligt, men inom kort kommer ni få tillskott i kassan i form av ett väntat arv. Angående barn dyker det upp en aura omkring ett speciellt regnplagg - du är en riktig allvädersmamma! Ditt boende lämnar mycket att önska i form av renovering, men du trivs och det är viktigast. En flytt blir eventuellt aktuell inom ett år.
  • Kaupa Jaur
    Sanlii skrev 2012-04-06 21:35:35 följande:
    Hoppas du kan svara på detta! :)

På tisdag ska jag ta min röda hund spruta som dom på bb glömde göra :S
    Min dotter är 6 månader.
    Innan jag får sprutan ska våran bvc sköterska ta ett graviditetstest på mig (får inte ta sprutan om man är gravid) och då undrar jag: Kommer testet bli negativt eller positivt?
    Oraklet ser ett negativt test, men du bör kontrollera om testet när du kommer hem. Kanske kan det visa annorlunda!
  • SilverWoman

Nu när det är påsk måste jag även passa på och fråga oraklet, om Jesus existerade och blev korsfäst?

• Miii

Kommer jag och min man finna varandra igen o lösa alla problem?

• Kaupa Jaur
    TrueMeaning skrev 2012-04-06 21:45:48 följande:
    När kommer jag bli gravid?
    Oraklet ser höstlöv och en cykel, gör gravtest när du bestämmer dig för att ta in cykeln för säsongen. Då är det dags.
Svar på tråden Oraklet är öppet!