• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Dr Evans

Hur många examina kommer jag att ha innan jag hittar mitt drömjobb?

Vilket är jobbet för mig?

• Kaupa Jaur
    Toppen9 skrev 2012-04-06 21:09:19 följande:
    Vad är bäst för min familj, att bo kvar eller flytta?
    En flytt öppnar upp för ett rikare och trivsammare socialt liv än ni har i nuläget, men själva bostaden ni har nu kommer ni för alltid att sakna. Oraklet ser många positiva inslag i en flytt och råder till att ni knyter kontakter nära nya bostaden innan ni makar på er. En flytt kommer ske oväntat när ni just gett upp, så håll hoppet uppe!
  • JessiWill

Är jag gravid med en pojke eller flicka oraklet?

William 23/9-2o1o ♥ Bebis bf 19/9-2o12 ♥
  • Lillkossan

VAD kommer jag jobba med efter min föräldrarledighet?

Är min sambo bisexuell?

När kommer jag ta körkort?

• Kaupa Jaur
    SilverWoman skrev 2012-04-06 21:09:53 följande:
    ok, passar på att fråga om jag kommer att bli rik en dag?Drömmer
    Oraklet ser tyvärr inga stora mängder pengar, men däremot har du stor möjlighet att investera i fastigheter få långsiktig trygghet. Du har sinne för affärer och Oraklet säger bestämt: Använd det.
  • Randig

Hur ser min framtid ut på jobbet och när kommer jag bli gravid?Skrattande

• finskaflikkan

Kommer jag blir gravid snart? Och kommer jag och sambon få jobb?
    Kommer vi flytta snart? Tack på förhand!  

• Meja2011

Min dotter har vi "kämpat" oss till, kommer det dröja år igen tills nästa graviditet?

• Miss Idan

Kommer vi får vårt efterlängtade tredje barn ? Vi har kämpat så mycket! Kommer min man byta till ett nytt jobb? Är det bra eller dåligt för oss ?

Svar på tråden Oraklet är öppet!