• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Justmee84 skrev 2012-07-23 15:58:55 följande:
    oj så lång tid... Foten i munnen hmmm... så det kommer inte lyckas nu i höst då? och kan du se hur det kommer gå för min mamma?
    Oraklet ser en stol, vilket är symbolen för besök. Det är möjligt att en bebis kommer och besöker er! Oraklet råder att fortsätta försöka, i synnerhet när löven faller av. Din mamma kommer att klara av det fint, men hon behöver mer stöd än hon egentligen vill erkänna. Tala med henne i enrum, det är något hon går och drar sig för att säga till dig, men det skulle vara bra om du fick veta det så du kan hjälpa henne på bästa sätt.
  • Kaupa Jaur
    Brunettjejen skrev 2012-07-23 16:04:25 följande:
    När blir jag gravid igen? Kommer det vara med samma kille som nu? Hur ser jobbfronten ut efter mammaledigheten?
    I januari detta år finns stora chanser till graviditet, och det är med samma kille. Du söker ett jobb du verkligen vill ha, men Oraklet råder att du dubbelkollar adressen när du skickar ditt cv, för du kan råka skriva fel adress och missa jobbet.
  • Kaupa Jaur
    Neoball skrev 2012-07-23 16:16:28 följande:
    I vilken vecka kommer vårat barn? Kommer allt att gå bra?
    I vecka 41 kommer barnet, och allt går bra. Däremot bör du vara vaksam på dina blodvärden och ta nya prover lite oftare än rekommenderat för att orka med.
  • Kaupa Jaur
    biteme skrev 2012-07-23 16:17:33 följande:

Kommer vi föda ett friskt barn? Vad blir det för kön?

Oraklet ser en frisk flicka med ovanlig hårfärg!
  • Kaupa Jaur
    ÄrlaPärla skrev 2012-07-23 16:21:31 följande:
    Ska jag gifta mig med min sambo? Kommer vi få några gemensama barn?
    Ja, det ska du. Ditt hjärta har redan talat om det för dig, och beslutet är rätt. Er framtid ser ljus ut och inkluderar ett gemensamt barn.
  • Kaupa Jaur
    Bubbles skrev 2012-07-23 16:24:25 följande:
    När kommer vårt barn, går allt bra och vad är könet? (garanterat vanligaste frågan, tråk jag vet ;))
    I vecka 39 föds en liten pojke!
  • Anneflisan

Hej!
    Kommer jag nansin bli fri fran min depression, ar jag pa ratt vag?
    Och nar ska jag borja min resa mot ett lattare liv, kommer jag nansin kunna halla mig mer normalviktig och frisk?
    Tack :)

• NeLe

När kommer vår bebis? Vad blir det för kön? Går förlossningen enligt plan, är bebisen frisk? Blir det några fler barn sedan? Är det i sådana fall med samma man? Hur ser min yrkeskarriär ut efter mammaledigheten, kommer jag att bli barnmorska?

Svar på tråden Oraklet är öppet!