• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-24 08:35:42 följande:
    Oraklet ser en stol, vilket är symbolen för besök. Det är möjligt att en bebis kommer och besöker er! Oraklet råder att fortsätta försöka, i synnerhet när löven faller av. Din mamma kommer att klara av det fint, men hon behöver mer stöd än hon egentligen vill erkänna. Tala med henne i enrum, det är något hon går och drar sig för att säga till dig, men det skulle vara bra om du fick veta det så du kan hjälpa henne på bästa sätt.
    tack! :) ja hon är jäkligt  enveten, men hon har ju berättat... så du menar att det är något mer som hon inte vill säga...  kan de se varför det inte kommer hålla med min nuvarande sambo?!
  • LillSnurr82

Hur kommer min framtid se ut med min sambo ? Kommer vi gifta oss? Skaffa fler barn? Flytta till annan stad?
    Vad ska jag satsa på för yrke?

• Fenrisulven

Kommer vi få något gemensamt barn? Är det isf friskt?

• Linda4april

Kommer det hålla mellan mig och sambo ?

• UnderbaraPojke
    Kaupa Jaur skrev 2012-07-23 15:48:35 följande:
    I vecka 33 ploppar han ut, det blir en lätt förlossning för dig men för din pojke blir det en aning kämpigare med att hålla värmen. Din sambo kommer inte att fria till dig av blyghet, trots att han vill! Oraklet råder dig att smussla in lite bröllopstidningar och annat på en plats där han vistas ifred, då ökar chanserna till att han vågar!

Min pojke föddes i v38 och hade ibga problem med värme... snarare tvärtom.
  • Holmqvist

Efter en mycket tråkig vår med missfall och tråkigheter....blir jag med barn på nytt? När? och kommer allt gå bra? Tacksam för svar!!!

• gammelmamma

Tack för svaret. Nu till nästa fråga: jag har tappat bort mina ringar, en förlovningsring, en vigselring och en ring jag fick när jag tog studenten, var finns dom? Kommer jag hitta dom? Kommer jag få veta vad min värk beror på och kommer jag bli av med värken, i så fall hur? Kommer jag och min man vara gifta hela livet?

• Justmee84
    Justmee84 skrev 2012-07-24 09:24:37 följande:
    tack! :) ja hon är jäkligt  enveten, men hon har ju berättat... så du menar att det är något mer som hon inte vill säga...  kan de se varför det inte kommer hålla med min nuvarande sambo?!
    det gick inte bra för mamma.....
Svar på tråden Oraklet är öppet!