• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • FraYo

Vad är de för kön på bebis som är i magen (Bf 1/3 2013) och hur blir förlossningen (normal, utsatt datum mm)? :)

• Kaupa Jaur
    gammelmamma skrev 2012-10-15 14:17:06 följande:
    vart har oraklet tagit vägen tro?
    Oraklet är här, men har kramp i fingrarna. Oraklet lovar att efter sin konvalecens komma tillbaka med nya krafter!
  • Kaupa Jaur
    MiaIa 90 skrev 2012-07-23 16:33:29 följande:
    Hej när kommer jag bli gravid?
    Hur många barn kommer jag sammanlagt få ihop med min sambo? 
    Du blir gravid i år när den första snön faller, Oraklet ser tre barn ihop med din sambo!
  • Kaupa Jaur
    villbligravid2012 skrev 2012-07-23 16:54:04 följande:
    ska jag lägga bebisverkstaden på hyllan då tills 2015?? =( 
    Absolut inte. Oraklet råder till ihärdiga försök då Oraklet varit lite förkyld på sistone och kan se lite suddigt. Däremot vill Oraklet å det bestämdaste hävda att du också måste ta hand om dig själv och inte stressa upp dig. Din tid kommer!
  • Kaupa Jaur
    LisaVäntar skrev 2012-07-23 18:17:59 följande:
    När kommer vårt barn, blir det friskt och vilket kön?
    Oraklet ser fallande löv, men om det innebär att barnet föds på hösten eller blev till på hösten är oklart. Oraklet tror på en pojke!
  • Kaupa Jaur
    Idiial skrev 2012-07-23 18:22:46 följande:
    När kommer vår bebis komma? Och hur kommer min relation med min sambo se ut under denna tid? Kommer vi flytta inom samma stad eller till en annan stad?
    Din bebis föds troligen runt den 15 i månaden, relationen  med din sambo ser sund och stark ut men Oraklet råder till försiktigare diskussioner vad gäller ett fordon av något slag. Ni kommer att få tag i en bostad i en annan stad, men i sista sekunden hittar ni något ännu bättre på hemmaplan.
  • Kaupa Jaur
    Anneflisan skrev 2012-07-24 08:48:13 följande:
    Hej!
    Kommer jag nansin bli fri fran min depression, ar jag pa ratt vag?
    Och nar ska jag borja min resa mot ett lattare liv, kommer jag nansin kunna halla mig mer normalviktig och frisk?
    Tack :)
    Ja, du är på rätt väg men framåt jul frestas du till ett misstag. Ha koll på dina egna vanor så klarar du dig ur det! Du kommer att  gå ner i vikt, men inte ända fram till målvikten. Dock så vädjar Oraklet till ditt självförtroende: tyck om dig själv mycket mer så spelar den sista biten fram till målet inte så stor roll! Oraklet ser en frisk och stark person!
Svar på tråden Oraklet är öppet!