• Pepsi

Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)

snosan skrev 2013-06-04 21:33:36 följande:
    taack! känns sjukt att de kom sträck! hoppas att de är starkare imorn.... har som sagt 2 dagar till bim  så det känns lovande!! :) Hur går det för dig?? :) 

Förstår det Men ta det bara lugnt nu Vågar nog säga att det går bra, inatt fick jag gå hem ifrån jobbet efter att jag kräkts 3 gånger och idag har jag känt mig sjukt bakis Ska på inskrivning den 18/6 :)
  • Pepsi
    snosan skrev 2013-06-04 21:40:05 följande:
    ska försöka, men känns som att de skulle vara något... har börjat slockna mitt på dagen denna veckan och det är inte något jag brukar göra.. :) meeen va kul, jag längtar tills jag kan ringa in och boka en sådan tid! :D känns surrealistiskt :) 

Du är snart där Vill din läkare kolla med något VUL? Min läkare vill kolla så allt vat bra.
  • Pepsi
    snosan skrev 2013-06-04 22:04:32 följande:
    Har ingen aning om de vill det... jag hoppas på det iaf

Kolla upp det för då kanske du får göra ett VuL så du får se det lilla hjärtat :)
  • Pepsi
    snosan skrev 2013-06-04 22:38:34 följande:
    ja men vad ska man ange som anledning?? :D

Min läkare ville kolla så det bara var en liten där inne, för att med pergotime kan man ju bli så stimulerad så man släpper fler ägg.
  • Pepsi
    Lillebrorsfaster skrev 2013-06-11 19:21:56 följande:
    Jag tror fanemej inte att jag har haft någon äl! Blir sååå frustrerad! Vilken cykeldag har ni fått äl på efter pergotimekuren, kan den vara sen så den fortfarande inte kommit?! Är på dag 19.
    Jag har fått på dag 23....Så inte är det försent.. :)
  • Pepsi

Ni tjejer som har eller är gravida, har ni under dom tidiga veckorna haft ont i underlivet? Känns i stort sätt som när man ska få mens. Har telefontid med gyn vid 13:40 men är ju skit nervös för att kroppen förbereder sig för att blöda ut något

• Pepsi
    Aj88 skrev 2013-06-12 11:17:00 följande:
    Pepsi; jag hade jätte ont både i underlivet och i magen. Kändes som att det skulle forsa blod när som helst. Sov med binda på natten pga av det. Men det kom aldrig något blod!
    Tror det är ganska vanligt. Typ växtvärk man känner när livmodern växer.
    Okej skönt att någon säger det, för att i natt har jag vaknat 3 gånger av det. Jag hoppas ju på att det inte kommer något blod. Förra missfallet kände jag ju att nu är jag inte gravid längre och den känslan finns inte nu! Så det är positivt :)
  • Pepsi
    Förväntansfull0406 skrev 2013-06-12 12:23:13 följande:
    Under mina graviditeter har jag haft en sjujävlars mensverk. Dock inte i underlivet. Men fram till v 12-13 är detta normalt.... Eller ja kanske inte direkt smärta men rejäl molande mensverk är normalt. Det växer så otroligt fort därinne, sedan efter v12-13 så kommer livmodern upp liksom och växer mer utåt. Svårt att förklara :-/

Okej, skönt att jag har er Ska kolla med gyn sen när de ringer...se om ja blir lite mer klokare på det här med det ömma
Svar på tråden Pregotime-start...Utbyte av tankar och erfarenheter... :)