• Justababy

2+6 (vecka 3)

Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
    Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage? 

• Svar på tråden 2+6 (vecka 3)
  • Justababy
    ElectroDiva skrev 2012-04-14 02:20:56 följande:
    jo

Läste dock nyss att det inte alls var för tidigt med dessa symtomer. 
    Men tack för ditt svar. 
  • Hjärtefröjd

Sex dagar efter ÄL har ägget ofta inte ens fäst än. Så nej, det är inte särskilt sannolikt att man kan uppleva symtom då. De flesta får symtom i vecka 6-7.

• Justababy
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-14 02:35:56 följande:
    Sex dagar efter ÄL har ägget ofta inte ens fäst än. Så nej, det är inte särskilt sannolikt att man kan uppleva symtom då. De flesta får symtom i vecka 6-7.
    Du borde läsa på lite innan du kommenterar ens.
  • ElectroDiva

ännu en TS som blir sur när svaren inte är som väntat.

Finns vissa som känner så tidigt, men det är inte vanligt.

ta inte ut något i förskott 

• Justababy
    ElectroDiva skrev 2012-04-14 02:52:03 följande:
    ännu en TS som blir sur när svaren inte är som väntat.

Finns vissa som känner så tidigt, men det är inte vanligt.

ta inte ut något i förskott 
    Jag har redan testat mig, så vet redan svaret. Och blir inte sur för någon randoms svar. 
    Tycker bara att folk som inte vet nåt, inte borde sätta fingrarna på tangenterna. 
  • ElectroDiva
    Justababy skrev 2012-04-14 02:55:53 följande:
    Jag har redan testat mig, så vet redan svaret. Och blir inte sur för någon randoms svar. 
    Tycker bara att folk som inte vet nåt, inte borde sätta fingrarna på tangenterna. 
    skriv inte "Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror." då.
  • Justababy
    ElectroDiva skrev 2012-04-14 03:00:40 följande:
    skriv inte "Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror." då.
    Skriver vad jag vill, bad inte just DIG att svara!
  • Justababy
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-14 06:13:35 följande:
    Det är ju bara att läsa innantill på t.ex. 1177. "7 dagar efter befruktningar har ägget hittar en plats att fästa på". Så om du redan känner symtom och har plussat hade du med stor sannolikhet ÄL flera dagar tidigare än dag 14.

www.1177.se/Stockholm/Tema/Gravid/Graviditete.../
    Jag hade ÄL nån gång mellan den 6-8 april. Precis som jag skulle. Alltså inte för tidigt.
Svar på tråden 2+6 (vecka 3)