• Justababy

2+6 (vecka 3)

Är idag i vecka 2+6, alltså vecka 3, om jag är gravid, som jag tror.
    Är det inte lite tidigt med symtomer som; illamående, trötthet, extremt kissnödig ofta, hungrig ofta & svullen mage? 

• Svar på tråden 2+6 (vecka 3)
  • ElectroDiva
    Justababy skrev 2012-04-14 19:44:18 följande:
    Testet är beställt från testlagret och är 99,5% pålitligt. Flera av mina vänner och flera i min familj har användt det och det har aldrig visat fel resultat. Jag har dessutom varit hos en barnmorska och gjort ett test som visade samma. 
    eh, igår så undrade du om du kunde vara gravid för att du TRODDE det.

sen plötsligt har du tagit ett test , o nu plötsligt har du vart hos BM..på en lördag.. jee right 
  • ElectroDiva

jaja okej då , grattis på dig.

• Mini Léonie
    ElectroDiva skrev 2012-04-14 19:43:55 följande:
    ursäkta om jag drar ner dig igen men att få ett klartoch tydligt plus på ÄL+8 , ett svagt hade jag väl kanske kunnat köpa men absolut inte ett tydligt +
    Ha ha men allvar man måste får skratta?
    Detta är humor när den är som bäst!!!
    Justababy skrev 2012-04-14 19:47:31 följande:
    Jag fick ett tydligt plus på ÄL+8. Tog till och med en bild och la upp på min privata blogg för att se vad andra tyckte, och det var ingen tvekan om det. Barnmorskan blev även hon lite förvånad över hur starkt pluset var, men sa att det inte var någon tvekan om att jag är gravid.
    Hur kan du ha testat på ÄL+8 samt varit hos en barnmorska när det är lördag och du skrev inlägget i natt???

Varför hitta på att man är gravid liksom? Alternativet är såklart att du är mkt längre gången DÅ kan du få ett klart och tydligt plus men frågan kvarstår hur du kan ha varit  hos en BM en lördag?
  • Mini Léonie

Ännu roligare när man ser att du varit inne på testlagret och kopierat texten.

"Enkelt 1-stegs graviditetstest i form av teststicka med en pålitlighet på hela 99,5%

Detta test KAN påvisa tecken på graviditet så tidigt som 7 dagar efter befruktning för vissa kvinnor."

VI är många som använt testlagret och det är långt ifrån många som ens får ett SVAGT plus på sina test med dem så snälla lägg ner.  

• Justababy
    Mini Léonie skrev 2012-04-14 19:52:15 följande:
    Ha ha men allvar man måste får skratta?
    Detta är humor när den är som bäst!!!
    Hur kan du ha testat på ÄL+8 samt varit hos en barnmorska när det är lördag och du skrev inlägget i natt???

Varför hitta på att man är gravid liksom? Alternativet är såklart att du är mkt längre gången DÅ kan du få ett klart och tydligt plus men frågan kvarstår hur du kan ha varit  hos en BM en lördag?
    Jag var hos en barnmorska uppe på sjukhuset klockan 10:00 idag, i staden där jag bor är det nämligen möjligt att få träffa en barnmorska även på lördagar mellan 10-14.

Och att jag hittar på, får du tro vad du vill om. Jag vet själv sanningen och att jag är gravid. 
  • Justababy
    Mini Léonie skrev 2012-04-14 19:55:24 följande:
    Ännu roligare när man ser att du varit inne på testlagret och kopierat texten.

"Enkelt 1-stegs graviditetstest i form av teststicka med en pålitlighet på hela 99,5%

Detta test KAN påvisa tecken på graviditet så tidigt som 7 dagar efter befruktning för vissa kvinnor."

VI är många som använt testlagret och det är långt ifrån många som ens får ett SVAGT plus på sina test med dem så snälla lägg ner.  
    Jag var inte inne och kopierade något från hemsidan. Kom dock ihåg att det var 99,5% säkert och att man kunde göra testet 7 dagar efter ÄL.
  • Mini Léonie
    Justababy skrev 2012-04-14 21:00:52 följande:
    Jag var hos en barnmorska uppe på sjukhuset klockan 10:00 idag, i staden där jag bor är det nämligen möjligt att få träffa en barnmorska även på lördagar mellan 10-14.

Och att jag hittar på, får du tro vad du vill om. Jag vet själv sanningen och att jag är gravid. 
    Som sagt.. Inget du skriver håller men lycka till med graviditeten !!!
  • Justababy
    Mini Léonie skrev 2012-04-14 21:03:50 följande:
    Som sagt.. Inget du skriver håller men lycka till med graviditeten !!!
    Som sagt, så lyssnar jag inte på vad någon "Mini Léonie" då jag och min fästman vet bäst själva vad som är sant och inte. Jag vet om att jag är gravid. Jag vet om att jag fick ett starkt plus på fyra tester. Och jag vet absolut att jag var hos barnmorskan i morse klockan tio. 
  • emelianzei

Men varför startade du en tråd överhuvudtaget om du inte tål något av de svaren du fått? Du har knappt varit trevlig i ett enda av dina inlägg..

Svar på tråden 2+6 (vecka 3)