• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Helpful

Äckligt!:( Men det är vanligt att lastbilschufförer som har varit ensamma länge riktar sina blickar mot djursex just för att de inte kan få annat (på frivillig vägxD)...

Road tripp!xD
  • prop19
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 13:51:24 följande:
    jag håller med TS,  Vi svenska kvinnor (till större del) skiter fullständigt i vilka kläder vi har.
    Jag har bott i brasilien som han nämnde i flertal år och Ja, det beror på vädret också, MEN där klär sig kvinnor väldigt kvinnligt- intill sexigt/slampigt. Tacka fan att han går igång på brudarna där. Det gjorde nästan jag med! hahaha Men jag Började också Klä mig likadant där. Nu 2 barn senare i Sverige så kan jag säga att jag tyvärr har blivit "svensk" igen i klädstilen. Suck. Man mår mycket bättre av att Klä sig snyggt. Känna sig vacker.

SÅ ja, jag håller med TS, en del brudar här orkar nästan inte ens klä på sig rena kläder och kamma sig.
    Håller du med TS?
    Är inte det du?
    Men såklart det är ju trevligt när man håller med sig själv.

Men antar du kör dubbel diskussion, en anonym och en med ditt nick.

Tycker det är extremt lustigt detta med man försöker få det till att det är män som pysslar med detta.
    Det är faktiskt så att det är precis tvärtom i porrklippen, där det oftast tjejer som är med och INTE män.
    Och nej nu pratar jag INTE om porrindustri filmer, utan privata filmer.

Sen vet jag inte vad allt bråk är om om lite djursex, ingen kommer till skada och 2st nöjda sen.
  • prop19
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 14:09:05 följande:
    varför undersöker jag min pojkvän saker?? är inte det väldigt naturligt i ett förhållande att få veta saker om man undrar nåt? jag vet inte vad du eller många av tjejerna som skriver här har för relationer till sina pojkvänner men jag tycker om att faktiskt känna den jag är tillsammans med.

Vi är jättelyckliga tillsammans. jag hoppas ni nån gång får möjlighet att uppleva det vi har. då kanske ni kan förstå och inte vara så trångsynta.
    Delar du din pojkväns intresse till djursex?
    Om inte, så är det väl att förutsätta man får smyga med det, för moral verkar det finns i överdrivet överflöd från din sida.

Jo, du har rätt du är trångsynt.
  • Anonym (Äcklad)
    prop19 skrev 2012-05-06 14:33:16 följande:
    Delar du din pojkväns intresse till djursex?
    Om inte, så är det väl att förutsätta man får smyga med det, för moral verkar det finns i överdrivet överflöd från din sida.

Jo, du har rätt du är trångsynt.
    Jag är INTE trångsynt, jag har ett sunt synsätt i jämförelse med många andra! Jag är ingen moralkärring med det finns gränser. 
  • Anonym (Äcklad)
    raider skrev 2012-05-06 14:15:13 följande:
    Undersöker? Man lär inte känna folk genom att snoka och kränka dom.
    Det om nått är INTE naturligt i ett förhållande, dagbok, dator, mobil är privata delar som du klart får titta i med tillåtelse, utan så begår du intrång.

*LOL*
    Jag är flerbarns far med ett 10 + årig förhållande under bältet, jag respekterar min sambos privatliv och jag begär samma sak tillbaka, med tanke på att du går runt och snokar på din partner så kan jag säga dig att du ni är långt ifrån överlyckliga som du säger.
    Brist på respekt och tillit är det i alla fall du lider av.
    Vart drar du gränsen på att snoka och kränka? Det låter på dig som att du inte vet nått om din tjej
  • raider
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 14:54:40 följande:
    Jag är INTE trångsynt, jag har ett sunt synsätt i jämförelse med många andra! Jag är ingen moralkärring med det finns gränser. 
    Du tror på det själv när du utför "stickkontroller" och kränker din partner?
    Fascinerande

• raider
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 14:55:18 följande:
    Vart drar du gränsen på att snoka och kränka? Det låter på dig som att du inte vet nått om din tjej
    Jag kan avslöja en hemlighet för dig, om man står varandra nära så behöver man inte snoka för att få reda på den andras hemligheter.
    Även dom mer tabubelagda.
    Synd att du inte har lärt dig det.
  • Anonym (Äcklad)
    raider skrev 2012-05-06 14:57:21 följande:
    Jag kan avslöja en hemlighet för dig, om man står varandra nära så behöver man inte snoka för att få reda på den andras hemligheter.
    Även dom mer tabubelagda.
    Synd att du inte har lärt dig det.
    Jag ser det när du sätter dig i sån försvarsställning! Lite fail där
  • Ash
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 14:09:05 följande:
    varför undersöker jag min pojkvän saker?? är inte det väldigt naturligt i ett förhållande att få veta saker om man undrar nåt? jag vet inte vad du eller många av tjejerna som skriver här har för relationer till sina pojkvänner men jag tycker om att faktiskt känna den jag är tillsammans med.

Vi är jättelyckliga tillsammans. jag hoppas ni nån gång får möjlighet att uppleva det vi har. då kanske ni kan förstå och inte vara så trångsynta.

Så när du undrar något om din partner och vill lära känna honom så rotar du igenom hans saker? Du kanske får bättre svar från din partner om du testar fråga honom.

Photoshop. Inte bara klippa och klistra.
  • prop19
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 14:54:40 följande:
    Jo, och det är du som anser vart denna gräns ska sättas.
    Lite bekvämt eller hur :p
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator