• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Ash skrev 2012-05-06 15:47:15 följande:
    Så när du undrar något om din partner och vill lära känna honom så rotar du igenom hans saker? Du kanske får bättre svar från din partner om du testar fråga honom.

Mjo men det stämmer ju inte riktigt, om man råkar se nått som man kommit överens om att man inte ska använda så måste ju det komma upp till ytan
  • Anonym (Äcklad)
    prop19 skrev 2012-05-06 15:52:18 följande:
    Jo, och det är du som anser vart denna gräns ska sättas.

Lite bekvämt eller hur :p

Nej jag är inte ensam att sätta den gränsen! Jag och många med mig lilla gubben
  • prop19
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 18:50:53 följande:
    Nej jag är inte ensam att sätta den gränsen! Jag och många med mig lilla gubben
    Yup, en godtycklig gräns av någon som inbillar sig att man har en högre moral.
    Du agerar på exakt samma sätt som man reagerade till homosexualitet., trångsynt osv............
  • Ash
    Anonym skrev 2012-05-06 18:49:24 följande:

Mjo men det stämmer ju inte riktigt, om man råkar se nått som man kommit överens om att man inte ska använda så måste ju det komma upp till ytan

Vad är det som inte stämmer? I det här fallet handlade det aldrig om att råka se något. TS gjorde ett aktivt val att söka igenom pojkvännens dator med syfte att leta efter gömd porr.

Komunikation är lösning. Det hela handlar om att TS inte litar på sin partner och i stället för att ha en öppen komunikation med denne så väljer han/hon att spionera och gå bakom ryggen. Om TSs partner sen känner att han inte kan/vågar/vill tala om för TS att han egentligen inte vill sluta titta på porr så beror det antagligen på att han blev övertalad/påtvingad att sluta utan att själv vilja. Åter igen, dålig komunikation från bådas håll. Detta är såklart bara min gissning om hur det ligger till.
    Photoshop. Inte bara klippa och klistra.
  • raider
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-06 15:02:15 följande:
    Jag ser det när du sätter dig i sån försvarsställning! Lite fail där
    Försvararställning? 

Du missar fortfarande faktum att du bröt mot lagen och kränkte din partner?
  • Anonym (Äcklad)
    nevermind skrev 2012-05-06 22:51:32 följande:
    Fy fan för att snoka i någon annans dator!!

Men det var väl fan vad folk hakar upp sig på när jag skummade igenom hans data! Det var inte det som var fel utan att han är sjuk och tittar på djurporr
  • lykantrophona
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-07 13:58:24 följande:
    Men det var väl fan vad folk hakar upp sig på när jag skummade igenom hans data! Det var inte det som var fel utan att han är sjuk och tittar på djurporr
    Och det är fel att vara "sjuk och titta på djurporr" för att...?

Djurporr är inte olagligt, han var nyfiken och kollade upp något konstigt, ingen har skadats? Men du har däremot brytit hans förtroende genom att snoka runt.
  • Anonym (Äcklad)
    lykantrophona skrev 2012-05-07 14:33:49 följande:
    Och det är fel att vara "sjuk och titta på djurporr" för att...?

Djurporr är inte olagligt, han var nyfiken och kollade upp något konstigt, ingen har skadats? Men du har däremot brytit hans förtroende genom att snoka runt.

Men du måste hålla med om att många här överreagerar för att jag tittade lite i sambons privata dator! Den är i samma hus som JAG BOR I!
  • Ellaria
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-05-07 14:43:46 följande:
    Men du måste hålla med om att många här överreagerar för att jag tittade lite i sambons privata dator! Den är i samma hus som JAG BOR I!
    Nej, det du gjorde var ju olagligt. Hade du tyckt det var okej om din sambo läst din dagbok?
    You know nothing, Jon Snow
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator