• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2012-04-21 20:24:02 följande:
    Det ska likställas med pedofeli. Av två skäl:
    1. Dessa människor är extremt sjuka som gör detta
    2. Djuren kan inte säga ifrån och blir lika utsatta som barn.
    OM man ska diskutera så är det viktigt att man gör det seriöst. Eller vad tycker du?

Diskuterar du för att få ösa hat över några eller diskuterar du för att försöka förstå och göra något åt den zoofiili som existerar?

OM du vill ösa hat, shooot, du kommer att bli anmäld för off topic och påhopp.

OM du är intresserad av en seriös diskussion så borde du inse vikten av att hålla sig till fakta. Det innebär att man inte strösslar begrepp omkring sig som man inte har någon koll på.

FYI: Zoofili är INGEN sjukdom, det är en avvikelse (eller läggning)
    Det finns en stor skillnad, en sjukdom går oftast att bota och en sjukdom gör att de inte själva är ansvariga för sina handlingar.
  • Anonym (pipa på :))
    marielindquist skrev 2012-04-21 20:30:16 följande:
    Fantasier är en sak, att leva ut dom är en helt annan...
    Fantasier är till att förverkligas så länge man kan göra det utan att skada andra, det kan man i detta fallet.
    Man kan även få en välmående husdjur på köpet, det är inte ofta hemma djur får faktiskt jucka lite.

• radwanska

Inget fel med lustfyllt sex mellan djur och människor... Alla som tycker det är förkastligt verkar ju inte ha några ratinella argument till varför det skulle vara fel.

• Anonym (Herregud)
    Anonym skrev 2012-04-21 20:29:49 följande:
    OM man ska diskutera så är det viktigt att man gör det seriöst. Eller vad tycker du?

Diskuterar du för att få ösa hat över några eller diskuterar du för att försöka förstå och göra något åt den zoofiili som existerar?

OM du vill ösa hat, shooot, du kommer att bli anmäld för off topic och påhopp.

OM du är intresserad av en seriös diskussion så borde du inse vikten av att hålla sig till fakta. Det innebär att man inte strösslar begrepp omkring sig som man inte har någon koll på.

FYI: Zoofili är INGEN sjukdom, det är en avvikelse (eller läggning)
    Det finns en stor skillnad, en sjukdom går oftast att bota och en sjukdom gör att de inte själva är ansvariga för sina handlingar.
    Detta är seriöst. Ja det är sjukt. Om man nu vill fantisera om det så låt det stanna där. Allt annat är sjukt.
  • Anonym (pipa på :))

Bara en liten fråga, vi kallar ju oss fint för människor, men kan nån svara mig på vad vi egentligen är?

• Anonym
    Anonym (Herregud) skrev 2012-04-21 20:37:43 följande:
    Detta är seriöst. Ja det är sjukt. Om man nu vill fantisera om det så låt det stanna där. Allt annat är sjukt.
    då kan du inte påstå att du har sjurens bästa för ögonen.
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2012-04-21 16:27:29 följande:

Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?

Hur vet du att de lider?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 20:43:08 följande:
    då kan du inte påstå att du har sjurens bästa för ögonen.
    djurens bästa
  • Anonym (?)
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:46:01 följande:
    hoppas att du inte har hund.

uppenbarligen har han det :)
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator