• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 00:59:13 följande:
    Om du menar förövaren så har du rätt, en gravt förståndshandikappad kan inte begå brott.
    Aha så det är bara påsättaren som måste kunna tänka i mänskliga termer?
    Det finns gott om djur som parar sig för nöjes skull och det finns djur som tänker komplext som tex delfiner och elefanter. De som individer är subjektiva på sitt sätt precis som du är det på ett mänskligt sätt. Men trots att det finns djur som har många mänskliga egenskaper så kan de inte våldta bara för att de inte är människor.

Du vet, forskare och filosofer har i årtusenden försökt föklara vad det är som gör människan till en männsika. De har hittills inte lyckats för att alla egenskaper vi tycker står för "mänsklighet" återfinns hos något annat djurslag.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 01:02:44 följande:
    Det är inte getens handlingar det handlar om. En get kan inte göra rätt eller fel.
    Varför kan den inte det?
  • lykantrophona
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 01:02:44 följande:
    Det är inte getens handlingar det handlar om. En get kan inte göra rätt eller fel.
    Okej, så om en person blir påsatt av en get (på getens bevåg) och helt enkelt inte kämpar emot ordentligt, så är det människan som gör fel, trots att geten är den aktiva parten?

Hur är det med dykare som blivit utsatta för våldtäktsförsök av delfiner? Hade de inte svimmat iväg snabbt nog, så hade de varit djurplågare? Eller? märkligt resonemang. Det viktigaste är väl att två individer gör något som båda tar aktivt ställning till och tycker om.
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2012-04-22 01:07:55 följande:
    Okej, så om en person blir påsatt av en get (på getens bevåg) och helt enkelt inte kämpar emot ordentligt, så är det människan som gör fel, trots att geten är den aktiva parten?

Hur är det med dykare som blivit utsatta för våldtäktsförsök av delfiner? Hade de inte svimmat iväg snabbt nog, så hade de varit djurplågare? Eller? märkligt resonemang. Det viktigaste är väl att två individer gör något som båda tar aktivt ställning till och tycker om.
    Vet en gravt handikappad, som ej kan tala eller något annat heller helt out, men han gillar killar. Är det då ok om jag sätter på honom ?
  • skitsnyggkille

hahaha orkar inte TS. Du flippar ur. :)
    Okej, hans problem är hans. Du kanske fantiserar om att tex glidflyga under molnen med moonboots på ena foten och en simfena på andra samtidigt som du har sex med en hårig och mustaschprydd 75-årig mexican som sjunger - "hej tomtegubbar"

Bästa va iaf ditt kort difusa o consisa (hur det nu går ihop?) slut.
    lycka till

• lykantrophona
    Anonym skrev 2012-04-22 01:14:50 följande:
    Vet en gravt handikappad, som ej kan tala eller något annat heller helt out, men han gillar killar. Är det då ok om jag sätter på honom ?
    Ifall han inte på något vis kan kommunicera (exempelvis med kroppspråk) så kan du ju inte veta ifall han vill. Men ifall han försöker stoppa in din kuk i sig, så bör man väl rimligtvis anta att han vill. Även funktionshindrade har rätt till en sexualitet.

Djur å andra sidan, har ett tydligt språk och är inte dumma i huvudet. Hur man ens kan jämföra en frisk delfin med förmåga att kommunicera, med någon som inte kan kommunicera överhuvudtaget?
  • Anonym (Amanda)
    lykantrophona skrev 2012-04-22 01:30:55 följande:
    Ifall han inte på något vis kan kommunicera (exempelvis med kroppspråk) så kan du ju inte veta ifall han vill. Men ifall han försöker stoppa in din kuk i sig, så bör man väl rimligtvis anta att han vill. Även funktionshindrade har rätt till en sexualitet.

Djur å andra sidan, har ett tydligt språk och är inte dumma i huvudet. Hur man ens kan jämföra en frisk delfin med förmåga att kommunicera, med någon som inte kan kommunicera överhuvudtaget?
    Frågan är väl snarare varför du drar ned byxorna framför ett djur? Har han bett dig det eller hintat om det genom er kommunikation?
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-22 01:52:57 följande:
    Frågan är väl snarare varför du drar ned byxorna framför ett djur? Har han bett dig det eller hintat om det genom er kommunikation?
    Varför är inte intressant från djurets perspektiv utan att du drar ner brallorna.
    Djuret lider inte av att du gör det.
  • mammatillnovalie

Orkar inte fortsätta läsa men vad fan är det för sjuka människor som börjar prata om pedofili och får det att låta som att det är OKEJ och att barnet inte lider?! Vidriga människor som gömmer sig bakom en anonymitet och inte vågar stå för vem ni är! Om ni nu tror stenhårt på att barnet inte far illa av att tex penetrera sin mamma/pappa så kan jag bara säga en sak: Ni Är Sjuk I Huvudet! Hur fan kan man ens försvara vuxna som utnyttjar barn sexuellt? "Det är okej att utnyttja sitt barn sexuellt med penetrering för barnen lider inte. Jo, när samhället gör en stor grej av det" ?! Sjuka jävlar.

• raider
    mammatillnovalie skrev 2012-04-22 09:41:32 följande:
    Orkar inte fortsätta läsa men vad fan är det för sjuka människor som börjar prata om pedofili och får det att låta som att det är OKEJ och att barnet inte lider?! Vidriga människor som gömmer sig bakom en anonymitet och inte vågar stå för vem ni är! Om ni nu tror stenhårt på att barnet inte far illa av att tex penetrera sin mamma/pappa så kan jag bara säga en sak: Ni Är Sjuk I Huvudet! Hur fan kan man ens försvara vuxna som utnyttjar barn sexuellt? "Det är okej att utnyttja sitt barn sexuellt med penetrering för barnen lider inte. Jo, när samhället gör en stor grej av det" ?! Sjuka jävlar.
    Barnen far inte illa per automatik, jag jan tänka mig att i många fall så far inte barnet illa förrän samhällets stigmatisering slår in och vi skambelägger händelsen.
    Gör det till offentlig rättssak med tillhörande mediacirkus, inget barn kan må bra av sådan uppmärksamhet.

Men det är verkligen oft i tråden, jag förstår mig inte på folk som ska dra in pedofili i en tråd som handlar om zoo, det är två skilda företeelser.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator