• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:15:09 följande:
    Om ditt inlägg handlade om en seriös oro för att djur far illa vid insemination skulle jag gärna ta det på allvar. Men du bryr dig inte om djuret eller hur, du vill bara hitta något som skulle rättfärdiga att ha sex med djur?
    Nej DU bryr dig inte att djur far illa så vi kan äta upp dom, DU bryr dig endast om att djur absolut inte ska njuta av det vad människan gör med/för dom, det vore ju "fel"
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:15:09 följande:
    Om ditt inlägg handlade om en seriös oro för att djur far illa vid insemination skulle jag gärna ta det på allvar. Men du bryr dig inte om djuret eller hur, du vill bara hitta något som skulle rättfärdiga att ha sex med djur?
    Jag är inte förvånad att du missförstår troligen med vilja.
    Du har hittills inte kunnat förklara hur djuren lider per automatik, du bara påstår att de gör det. Sen tar dina argument stopp sen tar du till spydigheter och påhopp för att slippa argumentera för din sak.

Du har inte djurens välmående för ögonen. Du har moralpanik och utnyttjar djuren som redskap.
  • Ermenegildo
    raider skrev 2012-04-22 10:17:05 följande:
    Nej det kan jag inte, men det är som sagt helt oft.

Du menar att det är helt okey att våldföra sig på djur för att befrukta dom, tvinga dom till att genomgå en graviditet och förlosning så vi kan äta upp deras avkomma (BARN) till middag, men igen när det kommer till att skänka njutning så blir det fel. 
    Det tänket är minst sagt både absurt och vidrig.

Påstår du att en hanhundar som sätter på ett hondjur som tråden handlar om inte njuter av händelsen? hur resonerar du här?
    Vad är en människa enligt dig egentligen?
    Djur är dräktiga, inte gravida. Djur har inte barn, de har ungar. Jag skulle föredra om djur fick para sig naturligt och inte insemineras men det är verkligen off topic.

Jag påstår ingenstans att djur inte kan stimuleras på ett sätt som med mänskliga termer skulle betecknas som njutning - även om jag tror att vi aldrig kommer kunna veta hur de verkligen "känner". Däremot påstår jag att detta inte är zoofilens agenda. Vi talar inte om personer som offrar sig för att göra djuren glada, vi talar om personer som själva tänder på att ha sex med djur.
  • Anonym
    raider skrev 2012-04-22 10:17:05 följande:
    Nej det kan jag inte, men det är som sagt helt oft.

Du menar att det är helt okey att våldföra sig på djur för att befrukta dom, tvinga dom till att genomgå en graviditet och förlosning så vi kan äta upp deras avkomma (BARN) till middag, men igen när det kommer till att skänka njutning så blir det fel. 
    Det tänket är minst sagt både absurt och vidrig.

Påstår du att en hanhundar som sätter på ett hondjur som tråden handlar om inte njuter av händelsen? hur resonerar du här?
    Vad är en människa enligt dig egentligen?
    Att avfärda dagens köttproduktion med att djur inte kan våldtas är så vidrig så att jag mår illa.
    Det vore intressant vad Emerilidgo säger efter ett besök i avelsproduktionen av tex gris. Jag är stensäker på att han inte kommer att göra det därför att han vill leva kvar med sina fördomar eftersom verkligheten är skrämmande.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-22 10:21:47 följande:
    Jag är inte förvånad att du missförstår troligen med vilja.
    Du har hittills inte kunnat förklara hur djuren lider per automatik, du bara påstår att de gör det. Sen tar dina argument stopp sen tar du till spydigheter och påhopp för att slippa argumentera för din sak.

Du har inte djurens välmående för ögonen. Du har moralpanik och utnyttjar djuren som redskap.
    Men det har däremot du? Av skär välvilja ska du sätta på/bli påsatt av en hund, så att det stackars djuret ska få lite njutning? Trams.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-22 10:27:41 följande:
    Att avfärda dagens köttproduktion med att djur inte kan våldtas är så vidrig så att jag mår illa.
    Det vore intressant vad Emerilidgo säger efter ett besök i avelsproduktionen av tex gris. Jag är stensäker på att han inte kommer att göra det därför att han vill leva kvar med sina fördomar eftersom verkligheten är skrämmande.
    Du läser inte vad jag skrivit. Jag skriver att ett djur inte kan våldta. En människa kan däremot våldta. Är "offret" ett djur talar vi dock inte om våldtäkt utan om djurplågeri eller i allmänt språkbruk tidelag.

Jag kan försäkra dig om att dagens djurhållning inte blir bättre av att ni ligger med/vill ligga med hundar/hästar/kossor etc.
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:27:21 följande:
    Djur är dräktiga, inte gravida. Djur har inte barn, de har ungar. Jag skulle föredra om djur fick para sig naturligt och inte insemineras men det är verkligen off topic.

Jag påstår ingenstans att djur inte kan stimuleras på ett sätt som med mänskliga termer skulle betecknas som njutning - även om jag tror att vi aldrig kommer kunna veta hur de verkligen "känner". Däremot påstår jag att detta inte är zoofilens agenda. Vi talar inte om personer som offrar sig för att göra djuren glada, vi talar om personer som själva tänder på att ha sex med djur.
    Så om man byter några ord så förändras handlingen? Okey, är det så man håller samvetet rent så fortsätt med det men jag kan bara upplysa dig att du lever i förnekelse.

Jag påstår att sex är en njutningsfull handling hos alla däggdjur, säger du emot?

Att offra sig skulle vara om du tog hand om dina djurs sexuella behov, hos zoo folket kommer det naturligt och inga uppofringar är nödvändiga, både ägare och djuren är glada, ser det som win win situation.

• Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:27:21 följande:

Din språkbruk avslöjar att du distanserar och objektifierar djuren, på så sätt slipper du ta in hur verkligheten är. Det är fullt förståeligt att du gör så, så du är förlåten för din bristande logik i detta fall.

Du har satt fingret på pudelns kärna. Det handlar i första hand om en människas njutning, så långt är vi överens. Därefter brister dina argument därför att du anser att detta leder till att djuren lider per automatik och frågan hur det kan komma sig har du inte svarat annat än att det är så.

Det handlar om njutning och att du finner det omoraliskt, att det är det "moraliska förfallet" du vill lagstifta mot, inte lidandet. För dels förklarar du inte hur det sker per automatik, dels avfärdar du annat ledande med att djur är objekt.

Så, när vi nu klargjort din ståndpunkt vill jag att du förklarar hur vi gör med de zooifiler som aldrig lever ut sin böjelse. Det är omoralen du vill åt, de är omorlaiska och ska således straffas. Hur ska detta gå till praktiskt? Ska vi psykundersöka alla i grundskolan för att sätta dem i fängelse i förebyggande syfte?
  • MatsAtari

Har också tittat på djurporr, men mest för att se vad det var för skit. Sedan åkte det rätt ner i papperskorgen.
    Om han bara var nyfiken och ville titta eller verkligen går igång på skiten kan ju inte vi veta.

• Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:32:56 följande:
    Du läser inte vad jag skrivit. Jag skriver att ett djur inte kan våldta. En människa kan däremot våldta. Är "offret" ett djur talar vi dock inte om våldtäkt utan om djurplågeri eller i allmänt språkbruk tidelag.

Jag kan försäkra dig om att dagens djurhållning inte blir bättre av att ni ligger med/vill ligga med hundar/hästar/kossor etc.
    Och du är överbevisad gång på gång på gång att djur kan våldta. Men eftersom du inte ger dig utan upprepar detta måste jag ställa frågan, är du lite imbecill?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator