• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    mammatillnovalie skrev 2012-04-22 09:41:32 följande:
    Orkar inte fortsätta läsa men vad fan är det för sjuka människor som börjar prata om pedofili och får det att låta som att det är OKEJ och att barnet inte lider?! Vidriga människor som gömmer sig bakom en anonymitet och inte vågar stå för vem ni är! Om ni nu tror stenhårt på att barnet inte far illa av att tex penetrera sin mamma/pappa så kan jag bara säga en sak: Ni Är Sjuk I Huvudet! Hur fan kan man ens försvara vuxna som utnyttjar barn sexuellt? "Det är okej att utnyttja sitt barn sexuellt med penetrering för barnen lider inte. Jo, när samhället gör en stor grej av det" ?! Sjuka jävlar.
    Vad är ditt syfte med det här?
    Att få ösa hat och avsky uppenbarligen men då är du i fel tråd!

Här försöker vi att ha en seriös diskussion och om du bara vågade lämna dina fördomar en liten stund hade du sett att det inte är så många som försvarar zoofili.

Hur får du får till att de som diskuterar här vill våldta småbarn är en gåta men det avslöjar mycket om dig.

Feg är inte den som vågar diskutera. Feg är den som öser hat på rutin!
  • Ermenegildo
    lykantrophona skrev 2012-04-22 01:07:55 följande:
    Okej, så om en person blir påsatt av en get (på getens bevåg) och helt enkelt inte kämpar emot ordentligt, så är det människan som gör fel, trots att geten är den aktiva parten?

Hur är det med dykare som blivit utsatta för våldtäktsförsök av delfiner? Hade de inte svimmat iväg snabbt nog, så hade de varit djurplågare? Eller? märkligt resonemang. Det viktigaste är väl att två individer gör något som båda tar aktivt ställning till och tycker om.
    Hur skulle en get kunna vara den "aktiva" parten i ditt exempel? Skulle geten komma in på ett stadshotell, bjuda på ett par drinkar och dra med sig en lämplig kvinna upp på hotellrummet?

En delfin kan inte heller våldta någon. Men jag förstår vart du vill komma. Om ett djur, utan att människan på något sätt uppmuntrat eller iscensatt det, försöker para sig med en människa och människan låter det ske; då gör man möjligen inte något som kan betecknas som djurplågeri, då gör man bara något som är jäkligt äckligt.

Men om det är den situationen vi diskuterar är det ju en ickefråga efter som sådana händelser lär inträffa ytterligt sällan. Vad ni zoofiler pratar om är antingen att ni aktivt sätter på djur eller iscensätter och lockar fram ett parningsbeteende för att ni ska kunna snacka strunt om att djuret "vill" ha sex med människor. Ni försöker som sagt rättfärdiga ett perverst utnyttjande av djur.
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 09:57:25 följande:
    Hur skulle en get kunna vara den "aktiva" parten i ditt exempel? Skulle geten komma in på ett stadshotell, bjuda på ett par drinkar och dra med sig en lämplig kvinna upp på hotellrummet?

En delfin kan inte heller våldta någon. Men jag förstår vart du vill komma. Om ett djur, utan att människan på något sätt uppmuntrat eller iscensatt det, försöker para sig med en människa och människan låter det ske; då gör man möjligen inte något som kan betecknas som djurplågeri, då gör man bara något som är jäkligt äckligt.

Men om det är den situationen vi diskuterar är det ju en ickefråga efter som sådana händelser lär inträffa ytterligt sällan. Vad ni zoofiler pratar om är antingen att ni aktivt sätter på djur eller iscensätter och lockar fram ett parningsbeteende för att ni ska kunna snacka strunt om att djuret "vill" ha sex med människor. Ni försöker som sagt rättfärdiga ett perverst utnyttjande av djur.
    Tror du att vår mat förökar sig på naturligt sätt?
    Verkligen?

• Ermenegildo
    raider skrev 2012-04-22 09:45:02 följande:
    Barnen far inte illa per automatik, jag jan tänka mig att i många fall så far inte barnet illa förrän samhällets stigmatisering slår in och vi skambelägger händelsen.
    Gör det till offentlig rättssak med tillhörande mediacirkus, inget barn kan må bra av sådan uppmärksamhet.

Men det är verkligen oft i tråden, jag förstår mig inte på folk som ska dra in pedofili i en tråd som handlar om zoo, det är två skilda företeelser.
    Vad har du för kompetens att uttala dig om detta? Din tes är alltså att det är ok att knulla barn, bara inte media och rättsväsende får reda på det? Skön snubbe...
  • Ermenegildo
    raider skrev 2012-04-22 09:59:17 följande:
    Tror du att vår mat förökar sig på naturligt sätt?
    Verkligen?
    ?? Vad har detta med zoofili att göra?
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:01:25 följande:
    Vad har du för kompetens att uttala dig om detta? Din tes är alltså att det är ok att knulla barn, bara inte media och rättsväsende får reda på det? Skön snubbe...
    Det har jag INTE sagt, bara konstatera faktum att barn far inte illa per automatik.

Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:02:11 följande:
    Det är alltså okey att systematisk våldta djur med motivering att det är bara mat men om det handlar om njutning för djur istället så blir det nån form av moralisk kortslutning hos vissa.
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:02:11 följande:
    Du har skickligt(?) undvikit att  diskuterat det, att lämna det helt okommenterat att sexuell stimuli av djur är helt ok när vi tjänar på det.

Citerar inlägg 191 igen så kan du besvara frågan hur det inte har med saken att göra mer än att du har moralpanik!
    Anonym skrev 2012-04-22 00:10:58 följande:
    Hoppas verkligen inte att det går igenom.
    Hur ska vi då göra mer slaktindustrin? Och som någon annan en gång sade, "Går det här igenom så vågar jag fan inte rengöra min hunds förhud längre".

Äter ni kött? Dricker ni mjölk? Isåfall stödjer ni våldtäkt på djur.
    Citerar "Mistah" från Zoonen... förut tyckte jag allt hon sade var ren bullshit och galenskap, men sedan började jag tänka.

"Ja, djur våldtas lagligt i Sverige. Alla som äter kött eller dricker mjölk medverkar aktivt till att djur våldtas. Likaså alla som skickar sitt sto till seminstationen medverkar till att deras och andra djur blir sexuellt utnyttjade av människor. Varje dag, året runt. Tänker ni någonsin på det?

Insemineringsverksamheten bygger på sexuell kontakt mellan djur och människa. En vilt främmande människa för upp sin hand, ofta hela armen, och dessutom plastslangar och grejer i både slida och anal på kor, grisar och hästar. Eller stimulerar hingstar, tjurar och galtar sexuellt för att de ska få utlösning. Detta sker i kommersiellt syfte, för att deras ungar ska kunna dödas och ätas av er vid julbordet. Det är tydligen helt okej.

Men när en människa gör exakt samma saker, exakt samma procedurer, inte för att döda och äta upp kons barn och dra i hennes bröst för att få mjölk till flingorna, utan för att hon eller han är kär i kon eller hästen, DÅ är det vidrigt och hemskt? Ja, folk får ju inte ha SEXUELLA känslor för djur, det är ju äckligt, att någon går in och gör sånt i en hage där kon eller hästen är fri att gå därifrån eller försvara sig om han/hon vill... men att en stressad inseminatör kör upp armen i tjugo fastbundna kossor på rad och häller in nyupptinad sperma, det är ju fint och bra för oss. Det är helt okej. Fint... Bra...

All djursex är inte djurplågeri, lika lite som all sexuell kontakt mellan människor är våldtäkt. När djuret skadas är det djurplågeri. Idioterna som skär hästar och kör upp kvistiga pinnar i kor sysslar inte med tidelag, de är djurplågare och ingenting annat. Förbjuder man djursex så får man ett gränsdragningsproblem som heter duga. Det är rättsosäkert, och i praktiken kommer en sådan "pekpinneslag" inte göra någon skillnad, utom möjligen fler skadade djur som inte får någon vård för att ägarna är rädda att själva bli "gjorda exempel av", oavsett om de är zoofiler eller ej.

Personligen är jag mest glad över att Svea rikes lagar inte baseras på vad majoriteten tycker är äckligt, "sjukt" eller "onaturligt". I det fallet hade kyrkan fortfarande haft makten, och homosexuella, judar, romer och män som går i kvinnokläder hade varit fria jaktbyten."
  • Ermenegildo
    raider skrev 2012-04-22 10:05:38 följande:
    Det har jag INTE sagt, bara konstatera faktum att barn far inte illa per automatik.

Det är alltså okey att systematisk våldta djur med motivering att det är bara mat men om det handlar om njutning för djur istället så blir det nån form av moralisk kortslutning hos vissa.
    Du kan lugnt utgå ifrån att barn per automatik far illa av att vuxna har sex med dem.

Det finns ingen som "systematiskt" våldtar djur. Insemination av djur för avel är inte sex eller våldtäkt. Däremot ska givetvis all djurhållning ske med repsekt för djuret och med så minimalt lidande som möjligt. Zoofili handlar inte om njutning för djuret, det handlar om njutning för zoofilen, även om denne försöker hävda något annat.

Ni kan hålla på och slingra hur mycket ni vill. Gränserna för det här är väldigt tydliga för 99,99% av mänskligheten och om ni drömmer om att det någon gång ska bli socialt accepterat att ligga med djur - dream on.
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2012-04-22 10:08:52 följande:
    Du har skickligt(?) undvikit att  diskuterat det, att lämna det helt okommenterat att sexuell stimuli av djur är helt ok när vi tjänar på det.

Citerar inlägg 191 igen så kan du besvara frågan hur det inte har med saken att göra mer än att du har moralpanik!
    Om ditt inlägg handlade om en seriös oro för att djur far illa vid insemination skulle jag gärna ta det på allvar. Men du bryr dig inte om djuret eller hur, du vill bara hitta något som skulle rättfärdiga att ha sex med djur?
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:12:34 följande:
    Du kan lugnt utgå ifrån att barn per automatik far illa av att vuxna har sex med dem.

Det finns ingen som "systematiskt" våldtar djur. Insemination av djur för avel är inte sex eller våldtäkt. Däremot ska givetvis all djurhållning ske med repsekt för djuret och med så minimalt lidande som möjligt. Zoofili handlar inte om njutning för djuret, det handlar om njutning för zoofilen, även om denne försöker hävda något annat.

Ni kan hålla på och slingra hur mycket ni vill. Gränserna för det här är väldigt tydliga för 99,99% av mänskligheten och om ni drömmer om att det någon gång ska bli socialt accepterat att ligga med djur - dream on.
    Nej det kan jag inte, men det är som sagt helt oft.

Du menar att det är helt okey att våldföra sig på djur för att befrukta dom, tvinga dom till att genomgå en graviditet och förlosning så vi kan äta upp deras avkomma (BARN) till middag, men igen när det kommer till att skänka njutning så blir det fel. 
    Det tänket är minst sagt både absurt och vidrig.

Påstår du att en hanhundar som sätter på ett hondjur som tråden handlar om inte njuter av händelsen? hur resonerar du här?
    Vad är en människa enligt dig egentligen?

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator