• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • twomore

Min mamma råkade ta fel på tonfiskburken och katt-tonfisken i kylen. Hon mådde illa efteråt och kräktes och sen började hon fundera på varför det var en KATT på tonfiskburken. 

• Beckah82
    Katitzi skrev 2012-05-15 11:39:35 följande:
    hihi så kan det gå
    Ja eller hur! Så går det när man skrattar åt andra
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Anonym
    Ikka skrev 2012-05-14 17:19:38 följande:
    Vad är det som är orimligt i det hela?? 
    Jag och kompisen till denna mamma var i 10-års åldern och parfymer, spray etc. stod huller om buller i badrumsskåpet....lätt att ta fel ju....
    Jag hade skrivit klart om denna händelse när jag såg att någon annan redan postat om det hela och länkade då in föregående persons historia till mitt inlägg och ändrade inledningen. 
    Förstår inte varför en förväxling mellan parfym och hårglitter skulle behöva vara en vandringssägen?
    Varför hojtas det inte om det när folk förväxlar handkräm med tandkräm ex? 

Det orimliga i berättelsen är att man överhuvudtaget skulle spraya parfym i underlivet. Ingen vettig människa gör det.
  • mammatill3busungar

Råkade ta socker på popcornen förra helgen....bläää säger jag

• KiaL
    Anonym skrev 2012-05-15 13:30:29 följande:
    Det orimliga i berättelsen är att man överhuvudtaget skulle spraya parfym i underlivet. Ingen vettig människa gör det.

Näe då..det har vi redan avklarat i tråden att det finns faktiskt de som gör det..eller kanske mer spraydeo än just parfym. Det är inte så konstigt.
  • Fia 28
    Anonym skrev 2012-05-15 13:30:29 följande:
    Det är inte alls ovanligt. Har man aldrig haft underlivsbesvär så kanske man inte ens förstår att det kan påverka negativt.
  • Anonym

JAG råkade spruta på parfym i underlivet en gång
    Jag skulle på dejt och hade svamp, givetvis skulle vi inte ha sex, men jag tyckte att jag luktade så oehört mycket, så jag skulle bara spruta på deo utanpå byxorna, men direkt efter duschen tänkte inte jag på att jag skulle vänta, utan sprutade på direkt på fjaset.. inget glitter dock, men parfymen sved satan

Detta var jag så ingen kan komma och säga att det aldrig hänt

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 14:21:45 följande:
    Jag skulle på dejt och hade svamp, givetvis skulle vi inte ha sex, men jag tyckte att jag luktade så oehört mycket, så jag skulle bara spruta på deo utanpå byxorna, men direkt efter duschen tänkte inte jag på att jag skulle vänta, utan sprutade på direkt på fjaset.. inget glitter dock, men parfymen sved satan

Du har svamp och bestämmer dig för att spruta parfym i underlivet? Jeez. Obestämd
  • Boost
    Anonym skrev 2012-05-15 14:21:45 följande:

Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt ;)
  • Ampellilja

jag gjorde en stor tabbe härom dagen.. hade fixat iårdning mig o så.. och så tar jag alltid på lite parfym på morgonen så man ska lukta lite gott men tänkte mig inte för o fick tag på puderburken och när jag slår till den mot mig kommer jag på mig själv men jag blev vit i hela ansiktet :P hehe

sen en annan gång när jag va liten så var min bror jätte morgon trött så hade min mamma hotat med att skvätta kallt vatten på honom om han inte kom upp.. o jag skulle vara snäll o tog "vatten sprutan" o sprutade på honom dock var det rengöringsmedel jag fick tag på men upp kom han heheh

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!