Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Min mamma råkade ta fel på tonfiskburken och katt-tonfisken i kylen. Hon mådde illa efteråt och kräktes och sen började hon fundera på varför det var en KATT på tonfiskburken.
Råkade ta socker på popcornen förra helgen....bläää säger jag
JAG råkade spruta på parfym i underlivet en gång
Jag skulle på dejt och hade svamp, givetvis skulle vi inte ha sex, men jag tyckte att jag luktade så oehört mycket, så jag skulle bara spruta på deo utanpå byxorna, men direkt efter duschen tänkte inte jag på att jag skulle vänta, utan sprutade på direkt på fjaset.. inget glitter dock, men parfymen sved satan
Detta var jag så ingen kan komma och säga att det aldrig hänt
jag gjorde en stor tabbe härom dagen.. hade fixat iårdning mig o så.. och så tar jag alltid på lite parfym på morgonen så man ska lukta lite gott men tänkte mig inte för o fick tag på puderburken och när jag slår till den mot mig kommer jag på mig själv men jag blev vit i hela ansiktet :P hehe
sen en annan gång när jag va liten så var min bror jätte morgon trött så hade min mamma hotat med att skvätta kallt vatten på honom om han inte kom upp.. o jag skulle vara snäll o tog "vatten sprutan" o sprutade på honom dock var det rengöringsmedel jag fick tag på men upp kom han heheh