• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Boost
    Anonym (Bajs) skrev 2012-05-15 19:00:39 följande:
    Råkade ta fel på en fis och en diarreattack en gång. Sket ned mig på jobbet totalt. Och hade både tåg och flera bussbyten hem. Jag grävde ur, och sköljde av och fick åka hem med blött arsle mitt i vintern.

HAHAHAAA!! Tack för dagens skratt Skrattande
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-15 17:32:57 följande:
    En kul grej jag gjorde var att jag gick in i en tråd som handlade om människor som hade blandat ihop saker och så trodde jag att det var en tråd om att hacka på andra och diskutera intimhygien! Hur dum kände jag mig då tror ni!

• Anonym (blä)

Farsan förväxlade termosar, hällde buljong istället för vatten på chokladpulvret......det är bara att dricka ändå sa han...

Tro mig det smakar värre än man tror..... 

• Anonym

Idag tog jag glaset och hällde upp soppan vi skulle äta till middag i det, istället för tallriken.
    Det åstadkom viss munterhet runt bordet. :)  

• QueenObscene

Försökte betala med Ica- kortet (ett bonuskort och inte ett betalkort) i baren på en krog. Blev mest förvånad att jag inte blev nekad att köpa mer dricka. Det hade nog varit bäst i det läget, haha.

• Buscemi
    QueenObscene skrev 2012-05-15 21:40:05 följande:
    Försökte betala med Ica- kortet (ett bonuskort och inte ett betalkort) i baren på en krog. Blev mest förvånad att jag inte blev nekad att köpa mer dricka. Det hade nog varit bäst i det läget, haha.
    Haha, det har jag också gjort. Fast det var ett Coop-kort. Cool
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-05-15 14:25:07 följande:
    Du har svamp och bestämmer dig för att spruta parfym i underlivet? Jeez. Obestämd

Snart vågar väl ingen skriva nåt alls om man riskerar att bli dumförklarad när man erkänner sina misstag...Tråden handlar väl just om mer eller mindre dumma saker man förväxlat.
  • Bragdoll

Hade lämnat barn på dagis och dåvarande sambon väntade utanför i bilen. Kom ut, öppnade dörren i baksätet och sa väntade på att sambon skulle köra iväg.
    Fast det var inte min sambo. Det var en helt annan bil.

Ööööh, sa jag, det här är inte min bil.
    Gubben fram fnittrade hysteriskt. Det gjorde även min sambo som stod på parkeringen och hade sett hela förloppet.  

• Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-05-15 23:29:32 följande:
    Snart vågar väl ingen skriva nåt alls om man riskerar att bli dumförklarad när man erkänner sina misstag...Tråden handlar väl just om mer eller mindre dumma saker man förväxlat.
    Du ser ingen skillnad på att råka ta salva i stället för tandkräm på tandborsten och på att spraya glitterspray i stället för parfym i underlivet? Hint: på tandborsten ska det vara tandkräm, i underlivet ska det inte vara parfym.
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!