• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-05-15 23:33:02 följande:
    Du ser ingen skillnad på att råka ta salva i stället för tandkräm på tandborsten och på att spraya glitterspray i stället för parfym i underlivet? Hint: på tandborsten ska det vara tandkräm, i underlivet ska det inte vara parfym.
    Självklart fattar jag det. Vad hade det med mitt inlägg att göra? Och var kom din nedlåtande ton ifrån?
  • Glädje58
    Anonym skrev 2012-05-15 23:33:02 följande:
    Du ser ingen skillnad på att råka ta salva i stället för tandkräm på tandborsten och på att spraya glitterspray i stället för parfym i underlivet? Hint: på tandborsten ska det vara tandkräm, i underlivet ska det inte vara parfym.
    Visst är det underbart med kommentarer från smarta människor, de lyfter hela tråden till nya höjder Drömmer
  • sär skriven
    Anonym (eva) skrev 2012-05-15 23:45:44 följande:
    Självklart fattar jag det. Vad hade det med mitt inlägg att göra? Och var kom din nedlåtande ton ifrån?

Det är väl inte konstigt om man blir dumförklarad om man sprayar parfym i fittan. Det hör hemma där lika mycket som socker i bensintanken, och gör man det ÄR man inte så smart.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Anonym

Jag gjorde en pinsam grej när jag var fjortis.
    Sent en kväll gick jag och några tjejer till en stuga där några killar hängde.
    På trappan till stugan satt det en hund som vände sig mot oss tjejer när vi kom.
    "Åhh titta en sån liten!" utbrister jag.    
    Vet inte om jag ska skylla på dåligt mörkerseende eller vad, men en hund var det definitivt inte som satt på trappan.
    På trappen sitter en av skolans coolaste killar! Whoops!
    Killen vänder sig mot mig och frågar irriterat "Vaddå liten?"
    Jag: "Ehh...."

Tur att det var mörkt ute med tanke på min ansiktsfärg!

Så ja... jag har väl tagit fel på cool innekille och trott det var en liten hund.

• Anonym (vandring)

Alltså, nu googlade jag bara "pinsamt" och letade efter trådar med många inlägg, för att jag har tråkigt. Inlägg 109 i tråden www.familjeliv.se/Forum-25-97/m30922627-11.html

"Jag hade en kollega på mitt förra jobb som var på en stor bjudning med jobbet en kväll. Hon var verkligen dålig i magen men lyckades hålla sig. Kvällen tog slut och alla stod på trappen och väntade på sin skjuts hem. Den här kvinnan väntade på sin man, hon hade också två tårtkartonger som skulle med hem. Hon känner att hon verkligen verkligen behöver fisa. Men det står massor med människor på trappen. Äntligen kommer hennes man. Hon kastar in tårtkartongerna i bagaget, slänger sig in på passagerarsidan och släpper en jätte brakfis. Då upptäcker hon att det var fel bil och fel man i bilen. Hon smet fort ut! Jag trodde att vi skulle dö dagen därpå när hon berättade varför hon slängt sig ur bilen. Det roliga är också att det här är en mycket parant och ordentlig dam strax över de 60."

Verkar vara mer vanligt än jag trodde att hoppa in och fisa i fel bilar, särskilt i riskzonen är den som bär en tårtkartong!   

• Anonym (törs man berätta)
    Anonym (Bajs) skrev 2012-05-15 19:00:39 följande:
    Råkade ta fel på en fis och en diarreattack en gång. Sket ned mig på jobbet totalt. Och hade både tåg och flera bussbyten hem. Jag grävde ur, och sköljde av och fick åka hem med blött arsle mitt i vintern.
    Har gjort nästan samma...

Måste först bara berätta att jag är fruktansvärt mörkrädd och tycker kyrkor och kyrkogårdar är oerhört hemska på kvällar och nätter.
    Iaf..
    Vi var på väg på dans en massa mil hemmifrån, jag, min kusin, min kille och vi hade min lillebror som chaufför.
    Efter ett tag så stannar vi på en p-plats brevid en kyrka för killarna måste ut och göra sina behov.
    Så tänkte jag när jag stod ensam kvar vid bilen att jag skulle släppa av en liten liten fis, ingen som märker det....
    Bara det att jag märker att det där var jäklar ingen fis, jag kände hur det liksom var konsistens i den Skäms 
    Som TUR var så kör min bror vår mammas bil och den är full av papper bara man letar. Så jag letar reda på allt jävla papper jag hittade. 
    Försöker hitta någonstans dit jag kan gå undan, men eftersom vi står mitt inne i en by så fanns inte så många alternativ.

Killarna börjar bli klara och jag får panik. Så jag hoppar över staketet och kutar rakt över...kyrkogården!!
    Min kille ropar och frågar vad som är fel.
    "-Ehh, jag ska bara kissa, kommer snart"

Tur i oturen var väl att jag den kvällen hade leggings och kjol och att det bara hade kommit ynkepytte lite i trosorna, så jag slet av dom och torkade rent och drog på mig leggingsen igen.
    Eftersom jag var utan trosor så kände/tänkte jag på detta hela kvällen, inte så skönt att dansa när leggingsen skaver på muffen hela tiden.

Berättade senare för min kille vad som egentligen hände den kvällen och han skrattade så han tjöt, han hade ju fattat att nåt var fel eftersom jag frivilligt springer in själv på en kyrkogård,men inte fan trodde han att jag sket på mig Drömmer

• Anonym
    sär skriven skrev 2012-05-15 23:53:16 följande:
    Det är väl inte konstigt om man blir dumförklarad om man sprayar parfym i fittan. Det hör hemma där lika mycket som socker i bensintanken, och gör man det ÄR man inte så smart.
  • Argo

Muskot istället för kanel på tomtegröten. Smakade ... sådär.

Hyrde en fjällstuga en jul. Väl framme fick jag stanna på vägen för parkerringen var rätt så översnöad. Enkel match: fram med spaden och börja skotta undan.

När jag var i stort sett klar öppnades dörren och en man kom ut, hälsade på oss och undrade om det var vi som skulle bo i grannstugan (med lika översnöad parkering). Hepp!

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!