Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag gjorde en pinsam grej när jag var fjortis.
Sent en kväll gick jag och några tjejer till en stuga där några killar hängde.
På trappan till stugan satt det en hund som vände sig mot oss tjejer när vi kom.
"Åhh titta en sån liten!" utbrister jag.
Vet inte om jag ska skylla på dåligt mörkerseende eller vad, men en hund var det definitivt inte som satt på trappan.
På trappen sitter en av skolans coolaste killar! Whoops!
Killen vänder sig mot mig och frågar irriterat "Vaddå liten?"
Jag: "Ehh...."
Tur att det var mörkt ute med tanke på min ansiktsfärg!
Så ja... jag har väl tagit fel på cool innekille och trott det var en liten hund.
Alltså, nu googlade jag bara "pinsamt" och letade efter trådar med många inlägg, för att jag har tråkigt. Inlägg 109 i tråden www.familjeliv.se/Forum-25-97/m30922627-11.html
"Jag hade en kollega på mitt förra jobb som var på en stor bjudning med jobbet en kväll. Hon var verkligen dålig i magen men lyckades hålla sig. Kvällen tog slut och alla stod på trappen och väntade på sin skjuts hem. Den här kvinnan väntade på sin man, hon hade också två tårtkartonger som skulle med hem. Hon känner att hon verkligen verkligen behöver fisa. Men det står massor med människor på trappen. Äntligen kommer hennes man. Hon kastar in tårtkartongerna i bagaget, slänger sig in på passagerarsidan och släpper en jätte brakfis. Då upptäcker hon att det var fel bil och fel man i bilen. Hon smet fort ut! Jag trodde att vi skulle dö dagen därpå när hon berättade varför hon slängt sig ur bilen. Det roliga är också att det här är en mycket parant och ordentlig dam strax över de 60."
Verkar vara mer vanligt än jag trodde att hoppa in och fisa i fel bilar, särskilt i riskzonen är den som bär en tårtkartong!

Muskot istället för kanel på tomtegröten. Smakade ... sådär.
Hyrde en fjällstuga en jul. Väl framme fick jag stanna på vägen för parkerringen var rätt så översnöad. Enkel match: fram med spaden och börja skotta undan.
När jag var i stort sett klar öppnades dörren och en man kom ut, hälsade på oss och undrade om det var vi som skulle bo i grannstugan (med lika översnöad parkering). Hepp!