• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym (eva)
    sär skriven skrev 2012-05-15 23:53:16 följande:

Det är väl inte konstigt om man blir dumförklarad om man sprayar parfym i fittan. Det hör hemma där lika mycket som socker i bensintanken, och gör man det ÄR man inte så smart.
    Min grundfråga är varför man tycker att man måste påpeka när man tycker nån är mindre smart....? Det är ju ganska mycket i en sån här tråd som är mindre smart.  Men du kanske känner dig smartare av att påpeka hur osmarta andra är?
  • Anonym (Bella)

Vet inte om detta räknas in på att ta fel.. men skriver ändå :)

Fick ett telefonsamtal från en kille som utger sig vara polis i ett Stockholmsdistrikt.

-men eller hur, säg vem det är!

-jo det är Göran Matsson från polisen här

-men lägg av, vem är det?? Jag lägger på snart

-det är GÖRAN från POLISEN

Efter en stund märker jag att det faktiskt ÄR polisen i telefon och ingen kompis som busringer.

Tur att vi satt i telefon så han inte såg mitt tomatröda ansikte...                        

• Anonym
    Anonym (eva) skrev 2012-05-16 18:32:55 följande:
    Min grundfråga är varför man tycker att man måste påpeka när man tycker nån är mindre smart....? Det är ju ganska mycket i en sån här tråd som är mindre smart.  Men du kanske känner dig smartare av att påpeka hur osmarta andra är?
    Det handlade om att ifrågasätta rimligheten i en historia för att avfärda den som den vandringssägen den är.
  • Anonym

Varför ifrågasattes då mitt inlägg som faktiskt hände just mig?? Jag blev dumförklarad...

Anonym skrev 2012-05-16 19:35:59 följande:
    Det handlade om att ifrågasätta rimligheten i en historia för att avfärda den som den vandringssägen den är.
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-05-16 19:35:59 följande:

Att spraya parfym i underlivet är inte bra, men tyvärr inte helt ovanligt. Det är ingen vandringssägen dock.. En vandringssägen är en specifik och detaljerad historia,t ex om hon som tog glitterkräm inför gynbesöket .
  • Anonym (Men lägg ner nu)
    Anonym (eva) skrev 2012-05-16 20:53:27 följande:

Att spraya parfym i underlivet är inte bra, men tyvärr inte helt ovanligt. Det är ingen vandringssägen dock.. En vandringssägen är en specifik och detaljerad historia,t ex om hon som tog glitterkräm inför gynbesöket .

Ta diskussionen via gästboken eller privata meddelanden istället. Ni sabbar tråden!
  • AnnaGreta 378
    Anonym skrev 2012-05-16 00:34:10 följande:

Jag gjorde en pinsam grej när jag var fjortis.
    Sent en kväll gick jag och några tjejer till en stuga där några killar hängde.
    På trappan till stugan satt det en hund som vände sig mot oss tjejer när vi kom.
    "Åhh titta en sån liten!" utbrister jag.    
    Vet inte om jag ska skylla på dåligt mörkerseende eller vad, men en hund var det definitivt inte som satt på trappan.
    På trappen sitter en av skolans coolaste killar! Whoops!
    Killen vänder sig mot mig och frågar irriterat "Vaddå liten?"
    Jag: "Ehh...."

Tur att det var mörkt ute med tanke på min ansiktsfärg!

Så ja... jag har väl tagit fel på cool innekille och trott det var en liten hund.

Hahahaha!
  • Anonym
    Anonym (Men lägg ner nu) skrev 2012-05-16 21:42:41 följande:
    Ta diskussionen via gästboken eller privata meddelanden istället. Ni sabbar tråden!
    Svårt att göra när de som diskuterar är anonyma
  • Anonym (eva)
    Anonym (Men lägg ner nu) skrev 2012-05-16 21:42:41 följande:

Jag ber om ursäkt och tänker inte dra det längre. Men jag vill ändå inflika att jag tycker att det faktiskt hör till tråden, eftersom jag bad att man skulle sluta dumförklaraalla som gjort mindre "smarta" saker...annars vågar ju snart många inte skriva nåt längre. Och alla mindre smarta saker är inte heller vandringssägner. och även om det ÄR vandringssägner, så skriver folk förmodligen i god tro, så det är onödigt att anklaga folk för att hitta på.

Min intention var alltså att försöka skydda tråden, men om det trots allt upplevs som störande så lägger jag förstås ner. 
  • Lillsudd

*suck* Det började som en rolig tråd man kunde ramla in i och skratta lite åt. Nu får man leta bakåt för att hitta ett litet roligt inlägg... *avanmäler prenumerationen och väntar på att framtiden ger mig en ny skratt-tråd*

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!