• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Anonym (hmm)

När jag gör kaffe sätter jag alltid på till sambon också, även om han inte är hemma.

När jag va ca 5 år så va jag och pappa i en affär och skulle handla, så ställer vi oss i kön, och jag vill gärna hålla hans hand, men han vill tydligen inte hålla mig i handen, efter ett tag så hör jag pappa skratta, då står han bakom mig, och där står jag och försöker hålla en främmande gubbe i handen. Pinsamt. 

• Din mamma

Jag blir förundrad över att så många råkat ta fel krydda. Man läser väl ändå etiketten innan man börjar ösa på? Allt annat är ju bara dumt.

• hansdotter

Min pappa tog idomin istället för tandkräm på tandborsten. Det var visst inte så gott, det klibbade fast i gommen och på tänderna fint, hahaha!

• sär skriven
    Anonym (eva) skrev 2012-05-16 18:32:55 följande:
    Min grundfråga är varför man tycker att man måste påpeka när man tycker nån är mindre smart....? Det är ju ganska mycket i en sån här tråd som är mindre smart.  Men du kanske känner dig smartare av att påpeka hur osmarta andra är?

Jag har inte påpekat att någon är mindre smart, eller hur? Jag förklarade för dej klart och tydligt min teori av hur det kommer sig att andra påpekar det. För övrigt kanske jag ÄR smartare, jag sprejar inte parfym i fittan. Så, nu har jag SAGT det också.  Hoppas du återhämtar dej av chocken och efter ansträngningen att komma på de värsta förolämpningar du kunde hitta på. Gullegris.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Anonym (stick och brinn!)
    sär skriven skrev 2012-05-17 11:57:35 följande:
    Jag har inte påpekat att någon är mindre smart, eller hur? Jag förklarade för dej klart och tydligt min teori av hur det kommer sig att andra påpekar det. För övrigt kanske jag ÄR smartare, jag sprejar inte parfym i fittan. Så, nu har jag SAGT det också.  Hoppas du återhämtar dej av chocken och efter ansträngningen att komma på de värsta förolämpningar du kunde hitta på. Gullegris.
    "Tack" för att du insisterar på att förstöra en rolig tråd för oss alla andra... Som andra påpekat tidigare, ta den där diskussionen någon annanstans! I Meningen med den här tråden var att vi ska kunna få oss ett gott skratt vilket du INTE bidrar med för fem öre, så ta dina besserwizzer-fasoner nån annanstans och sluta förstöra för oss alla andra! Jag (och jag skulle säga även de flesta andra i den här tråden) skiter fullständigt i om du har "rätt" eller inte, vi vill bara att du håller käften! Demon
  • sär skriven
    Anonym (stick och brinn!) skrev 2012-05-17 12:31:53 följande:
    "Tack" för att du insisterar på att förstöra en rolig tråd för oss alla andra... Som andra påpekat tidigare, ta den där diskussionen någon annanstans! I Meningen med den här tråden var att vi ska kunna få oss ett gott skratt vilket du INTE bidrar med för fem öre, så ta dina besserwizzer-fasoner nån annanstans och sluta förstöra för oss alla andra! Jag (och jag skulle säga även de flesta andra i den här tråden) skiter fullständigt i om du har "rätt" eller inte, vi vill bara att du håller käften! Demon
    Det kan jag göra, men jag tänker inte ta skit som är obefogad eller bära hundhuvudet för något jag inte gjort eller sagt. Ta och chilla ner dej lite. Och för att inte förstöra tråden ytterligare kan jag berätta om en sak som hände mig och mina systrar.

Vi skulle till stan från samhället vi var i, en av mina systrar hade fått en frisörtid av oss andra och vi skulle följa med henne dit. På eftermiddagen hade jag bokat barnkalas åt min son, så jag behövde lämna stan för att hämta honom lite tidigare varför vi bestämde oss för att ta två bilar. Bråttom som alltid for vi iväg, tills jag upptäcker, när vi kommit halvvägs, att vi alla sitter i samma bil. Det blev lite rörigt. Smart att glömma en bil liksom. Blev andra som fick rädda den dagen. 
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • CoolJen

Jag och mitt ex tig fel på förare.
    Vi var bortbjudna och det serverades mycket alkohol till middagen. Han drack och jag var nykter.
    Vi tig bilen hem men kom på först på motorvägen att det ju var han som körde och inte jag :/

• Anonym

Sorterade kläder hemma i godan ro, hittade ett par trosor som jag sniffade för att se ifall de var smutsig, nån sekund senare står en polare bredvid och hade sett allt, hade inte sett han innan men fan vad han retade mig sen

• Loveistheshit
    Anonym (eva) skrev 2012-05-16 18:32:55 följande:
    Min grundfråga är varför man tycker att man måste påpeka när man tycker nån är mindre smart....? Det är ju ganska mycket i en sån här tråd som är mindre smart.  Men du kanske känner dig smartare av att påpeka hur osmarta andra är?

• Skabetti

Hittade äggförpackningen i frysen häromveckan.

Glömde raka ena benet en gång.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!