Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
När jag gör kaffe sätter jag alltid på till sambon också, även om han inte är hemma.
När jag va ca 5 år så va jag och pappa i en affär och skulle handla, så ställer vi oss i kön, och jag vill gärna hålla hans hand, men han vill tydligen inte hålla mig i handen, efter ett tag så hör jag pappa skratta, då står han bakom mig, och där står jag och försöker hålla en främmande gubbe i handen. Pinsamt.
Jag blir förundrad över att så många råkat ta fel krydda. Man läser väl ändå etiketten innan man börjar ösa på? Allt annat är ju bara dumt.
Min pappa tog idomin istället för tandkräm på tandborsten. Det var visst inte så gott, det klibbade fast i gommen och på tänderna fint, hahaha!

Jag och mitt ex tig fel på förare.
Vi var bortbjudna och det serverades mycket alkohol till middagen. Han drack och jag var nykter.
Vi tig bilen hem men kom på först på motorvägen att det ju var han som körde och inte jag :/
Sorterade kläder hemma i godan ro, hittade ett par trosor som jag sniffade för att se ifall de var smutsig, nån sekund senare står en polare bredvid och hade sett allt, hade inte sett han innan men fan vad han retade mig sen
Hittade äggförpackningen i frysen häromveckan.
Glömde raka ena benet en gång.