Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Jag har också svårt att hitta ett andranamn till min dotter. Har inte lämnat in namnpapperna än. Får väl göra det snart.
Är det någon insats för nyfödda till den eller kan man ha den som den är när dom är så här små? (5 1/2 vecka)
Havsjungfrun: Kikade där nu, ser ungefär likadant ut, får kanske inte upp benen lika högt... Och tyget blir ju inte utsträckt eftersom det är så brett, känns som det kanske blir bylsigt, och varmt! Hm, får öva lite till :)!
Usch börjar bli orolig vår lilla tjej är 7 veckor idag och ökar inte i vikt direkt:( väger nu 4430(födsel 4050) o 56(52 födsel) så längd ökar men inte vikt.. Va på BVC idag hon har gått upp 80gr på 5 dgr då vi va där sist.. Hon visar inget missnöje när jag ammar henne utan är nöjd å glad.. Vaken en hel del och ler å skrattar.. Bajsar å kissar.. Märker inga fel på henne.. Men BVC tycker det är lite oro nu och att vikten måste börja öka.. Hon tycker jag ska prova ersättning en skvätt på kvällen... Några andra goda råd o ge mig??
UnderbaraPojke: låter ju bra, ska spana på blocket :).
Lenis: Vår lillkille vände sig också för första gången idag och han är nästan exakt lika gammal som er. Sex veckor på torsdag
Petra: Jag har en bild på hur han sitter i sjalen men kan inte lägga upp från iPhone...