Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här är det åxå lite olika. Dagtid brukar hon ha två lite längre sovperioder på ca 2 timmar o sen några småstunder på 20-30 min.
Vid vilken ålder var era börjat svars le? Vi får små leenden ibland men bara så där att man ser att de är på gång typ, inget riktigt jättesmile precis..
Ensortsmamma vi fick första riktiga vid 3 och 1/2 vecka. Men det är nog ganska tidigt skulle jag tippa på. Emilian har även börjat skratta lite nu vid 5 veckors ålder.
Enya är 7 veckor å har lett mot oss medvetet ungefär 4 gånger, hon är en svårflörtad dam men jag är inte speciellt orolig, alla barn är olika helt enkelt, sonen log dagligen mot oss från 3 veckors ålder å har varit tidig med det mesta men man brukar ju få en av varje säger dom
Ang. sovning så sover Enya fortfarande mycket, hon är kanske vaken 2-3 timmar per dygn totalt, dagtid kan hon sova mellan 1-4 timmar i sträck å natten ungefär 6-7 timmar, skönt eftersom jag helammar
Lillan sover på dagen mellan 10 minuter till 4 timmar också. Nattetid 4 - 6 timmar.
Vårt första medvetna svarsleende fick vi strax innan 4 veckor.
Sigge ler mot oss hela tiden nu å det började han med för ca 1 vecka sen..å han
10 veckor nu..
Skönt att höra att de är fler som är "sena" då. Vi väntar så, på de där riktiga härliga leendet;)