• Svar på tråden Juni-barnen
  • emma78

melleolle på instragram men jag har precis börjat å fattar inte riktigt allt än....

• MarieG81

Inatt sov Ella mellan 21-05 o mamman mellan 11-05. Så jag kände mej så utvilad att jag gick upp vid 07 och sedan gick vi ut för att kolla på Ironman-tävlingen som är i Kalmar o på Öland idag. Nu är vi hemma o vilar lite, sen ger vi oss ut o hejar lite till :)

• Sweet life
    MarieG81 skrev 2012-08-18 09:44:52 följande:
    Inatt sov Ella mellan 21-05 o mamman mellan 11-05. Så jag kände mej så utvilad att jag gick upp vid 07 och sedan gick vi ut för att kolla på Ironman-tävlingen som är i Kalmar o på Öland idag. Nu är vi hemma o vilar lite, sen ger vi oss ut o hejar lite till :)
    Simon sov också hela natten i natt. från 22-06.45 och jösses va mycket piggare man är när man inte behöver gå upp mitt i natten..
  • Lenis21

Här är en till som sovit hela natten mellan 21-06.00, hon åt och sov vidare till 10.30. Jag känner mig så utvilad. Detta va väldigt skönt.

• zenoble

Alla utvilade utom jag idag då Elias kräktes massa i sängen vid 2 sen var han vaken säkert en timme.. Den vaknade han 5 å 7 med å ville inte sova. Hör till ovanligheten dock

• LillSnurr82

Märta sover oxå toppen :) somnar vid 22-tiden och sover till allt mellan 5-7 innan hon vill äta igen :) sen somnar hon om till ca 9.30. UNDERBART!