Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Halloj tjejer!
Hoppas allt är bra med er, min iphone är på lagning vilket gör att jag bara hinner kika in här när jag verkligen tar mig tid att sitta vid datorn och det är inte ofta.
Vincent är nu 8 veckor och så otroligt snäll. Jag delammar fortfarande och det funkar bra för oss, han sover på nätterna typ 23-04 och äter vid 5 sen sover vi till 8
. Jag är glad för så hade vi det inte med dottern som hade kolik! Väger nu 6065g och är 60 lång. Gick upp 895 gram på TVÅ veckor :-O
Är det någon annan som har svårt att få i sig mat? Jag vill inte ha, är inte sugen på nått, äter bara för att jag bör göra det.
Jag har också svårt för mat... inte hungrig !!! Dock på natten e jag jättehungrig !?! Äter ändå middag vid 5-6 och sen en macka innan sängen bara för mjölkproduktionens skull !!!
Ni som har barn som skriker vid brösten å slänger med huvudet fram å tillbaka å håller på är ni säkra att det inte beror på att dom är mätta? Enya blir jätte arg när hon är mätt
hon vill helst tutta hur länge som helst men efter 10-15 min är hon alltid mätt, då börjar hon rapa å ibland kommer de till å med upp lite mat men hon blir galen å vill fortsätta äta, att stoppa in nappen men låta henne ligga kvar nära bröstet funkar dock alltid så hon tycker väl att de är mysigt helt enkelt
fortfarande går det 4-5 timmar mellan amningarna, så hon verkar äta effektivt som BVC säger för hon går upp bra i vikt trots att hon inte äter speciellt ofta
Jag heter wildatuva