• Svar på tråden Juni-barnen
  • Elvis Mamma

Låter bra att någon blir kvar här iaf jag tog bort min FB för ett år sedan å jag kommer inte skaffa igen, visst är det bra i fall som detta med grupper å liknande men tyvärr väger det inte över

• emma78

Hur mycket ska de små liven gå upp i vikt per vecka? Melwin vägde 4990 när han var 7 v nu är han 10 v och väger 5600 har han gått upp för lite?

• Zvartaliljan
    emma78 skrev 2012-08-27 11:51:50 följande:
    Hur mycket ska de små liven gå upp i vikt per vecka? Melwin vägde 4990 när han var 7 v nu är han 10 v och väger 5600 har han gått upp för lite?

Minst 20-25g/dag
  • Elvis Mamma

Tror dom går upp mindre om dom är stora när dom föds. Enya vägde 2945, gick ner till 2500, å nu vid elva veckor väger hon 5400 å jag helammar, först gick hon upp runt 400 gram i veckan, nu är de runt 150-200

• Pluttan

Hallå. Här är en till som inte har fb och tänker inte heller skaffa som jag känner nu. Jag bor i en relativt liten stad och vill inte vara så öppen riktigt. Men jag hänger gärna kvar här på fl och "snacka". Ibland hinner jag inte med och skriva så mycket men jag går in här och läser flitigt. Typ nästan varje dag.
    Alla fbare hoppas ni kikar in här ändå och kanske skriver en liten rad nån gång ibland.

• Havsjungfrun
    Pluttan skrev 2012-08-27 13:36:20 följande:
    Hallå. Här är en till som inte har fb och tänker inte heller skaffa som jag känner nu. Jag bor i en relativt liten stad och vill inte vara så öppen riktigt. Men jag hänger gärna kvar här på fl och "snacka". Ibland hinner jag inte med och skriva så mycket men jag går in här och läser flitigt. Typ nästan varje dag.
    Alla fbare hoppas ni kikar in här ändå och kanske skriver en liten rad nån gång ibland.
    Fast fb-gruppen är sluten så der är bara vi som kan se vad vi skriver. Enklare att ha ett än två ställen...
  • sanna87

Elias är nio v nu, två mån alltså. ska på kontroll imorn, inte vart där på tre v så ska bli så spännande

• Pluttan
    sanna87 skrev 2012-08-27 15:17:17 följande:
    Elias är nio v nu, två mån alltså. ska på kontroll imorn, inte vart där på tre v så ska bli så spännande
    Ska också till bvc imorgon. Två och en halv vecka sen nu sist.