Juni-barnen
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Här kan vi fortsätta att snacka, vi med Juni-barnen. Samla förlossningsberättelser osv.
Här har vi hängt tidigare: www.familjeliv.se/Forum-11-229/m61259907.html
Grattis Polarlantis!! ![]()
Grattis till bebis
Idag blir Sigge 6 veckor.. Nu kan tiden få stanna av lite..idag blir det Bvc för vägning av Sigge och 3 års kontroll av lilla storasyster...
Puh, dagislämning av storebror avklarad. Hur lång tid tar det innan man klarar två barn på egenhand?
Fr.o.m. Måndag blir jag gräsänka och ensam med Märta och storasyster Agnes 1,5 år plus hund. Prova på att vara ensam i går med dem och det gick över förväntan faktiskt. Är i sommarstugan så det ända problemet var på morgonen när jag blev panik bajja nödig :/ vi har bara utedass här och dit kunde jag inte ta mig med båda barnen..:( så var bara att kniiiipa tills Agnes sov middag , men då var jag så klart inte skitnödig längre.. Haha!
Nu har jag äntligen fått tag i vårt Bvc så på måndag ska jag dit med båda barnen. Agnes ska på extra kontrollvägning då hon inte gått upp tillräckligt och lilla Märta ska dit på sitt första besök. Spännande och se hur mycket hon ökat i vikt och längd :)
Grattis polarlantis! Det var en stor kille det, skönt att det inte blev mer än 5 stygn i alla fall. Idag ska bi till Borås djurpark. Stora dottern kommer att uppskatta det, man får passa på vid gott väder. Testade napp lite i morse och det funkade bra. Skönt att ha i nödfall. Ha en underbar dag allihopa, det ska jag ha.
Grattis till sonen Polarlantis! :)