• Svar på tråden Juni-barnen
  • Elvis Mamma

Ska förresten försöka lägga in före och efter bild på magen om jag kommer in på datorn. Undra när dom ska fixa så man kan lägga in bilder via appen

• lycka 4

Jag provade med gördel första dagarna men fy fan va jag gick ont i magen , nä aj aj

• Elvis Mamma

Lycka4: va konstigt, du har väl också gjort snitt? Jag satte på mig min gördel samma dag som snittet gjordes å sedan fick jag jätte ont varje gång jag skulle duscha å var tvungen att ta av gördeln så för mig funkade den även som smärtlindring

• lycka 4

Ja jag är oxo snittad å för mig va det tvärtom jag fick ju dock väldig gas bildning så det kan ju berott på det? Kunde inte ha något över magen så det fick bli trosor under snitt denna gång

• Uddabus

Är det någon som fått tillbaka sin mens redan fast ni ammar?

Jag har precis nyligen fått som värsta mens smärtan... Fick ta en panodil.

Någon som haft så??

Charlie är 2 veckor på onsdag..

• Elvis Mamma

UddaBus: jag hade precis lika förra veckan, världens mensvärk å liten blödning två dagar, sen inget mer alls, avslaget hade då varit slut nästan en vecka så misstänker att de kan ha varit mensen

• Elvis Mamma

Lycka 4: usch va jobbigt, ja då kanske de berodde på gaser, ja slapp såna problem tack å lov. Mår du bättre nu?

• lycka 4

Ja jag mår bättre fast jag har inte haft så här ont mina tidigare snitt fortfarande rejält öm

• Lenis21

Hej alla! Hoppas att ni haft en mysig helg med era små, det har jag haft. Har börjat med napp till Minella men hon vill inte ta den. Tar den enstaka gång. Hon vill hellre ligga och snutta på tutten tills hon somnar. Inte det att hon är hungrig utan hon bara snuttar. Någon mer med detta problem??? Tycker det är supermysigt men även jobbigt då ingen annan än jag kan trösta henne. Jag behöver ju också gå på toa, äta och duscha ibland.

• Pluttan
    Lenis21 skrev 2012-07-01 20:09:14 följande:
    Hej alla! Hoppas att ni haft en mysig helg med era små, det har jag haft. Har börjat med napp till Minella men hon vill inte ta den. Tar den enstaka gång. Hon vill hellre ligga och snutta på tutten tills hon somnar. Inte det att hon är hungrig utan hon bara snuttar. Någon mer med detta problem??? Tycker det är supermysigt men även jobbigt då ingen annan än jag kan trösta henne. Jag behöver ju också gå på toa, äta och duscha ibland.
    Japp samma här.
    Isabella har dock börjat att hitta tummen. Så gulligt. Men hon vill ligga och snutta i stort sett hela tiden natt som dag Även hon är mätt. Men måste tillägga att hon faktiskt sover bra om nätterna.
    Mina bröstvåtor gör lite ont ibland av allt snuttandet trots att hon har rätt sugteknik. Så då brukar jag värma de lite i duschen. Men att ha henne snuttandes är så mysigt ändå.
Svar på tråden Juni-barnen